کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۴۶۳۵
تاریخ خبر:

لیگ قهرمانان اروپا؛ لیورپول، رئال و سیتی پیروز شدند

هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برتری لیورپول، منچسترسیتی و رئال‌مادرید و توقف تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و اتلتیکومادرید خاتمه یافت. در گروه A پاری‌سن‌ژرمن که از مثلث مسی، نیمار و امباپه بهره می‌برد مقابل کلوب بروژ با تساوی ۱-۱ متوقف شد. برای پاریسی‌ها اِررا در دقیقه ۱۵ گل زد، اما واناکن در دقیقه ۲۷ کار را به تساوی کشاند. در دیداری عجیب و پرگل هم منچسترسیتی ۶ بر ۳ مقابل لایپزیش پیروز شد. آکه، موکیله (گل‌به‌خودی)، محرز (پنالتی)، گریلیش، کانسلو و ژسوس در دقایق ۱۶، ۲۸، ۲+۴۵، ۵۶، ۷۵ و ۸۵ برای سیتی و انکونکو در دقایق ۴۲، ۵۱ و ۷۳ برای لایپزیش گل زدند.

در گروه B در نبردی هیجان‌انگیز و تماشایی لیورپول در ورزشگاه آنفیلد مقابل میلان به برتری ۳ بر ۲ رسید. لیورپول این بازی را تهاجمی آغاز کرد و خیلی زود هم به گل رسید. دقیقه ۹ ارسال آرنولد به پای توموری برخورد کرد و به درون دروازه رفت. اما دقیقه ۱۴ صلاح ضربه پنالتی‌اش را به دستان مانیان کوبید. در ادامه باز هم لیورپول موقعیت‌های خوبی داشت، ولی به گل نرسید تا در این نیمه به بدترین شکل ممکن تنبیه شود. ربیچ و دیاس از تزلزل خط دفاعی میزبان استفاده کردند و دقایق ۴۲ و ۴۴ میلان را به ۲ گل رساندند. نیمه دوم لیورپول خیلی زود گل تساوی را زد. دقیقه ۴۹ صلاح پنالتی‌ای که هدر داده بود را هم جبران کرد. تداوم برتری لیورپول با زدن گل سوم توسط هندرسون در دقیقه ۶۹ تکمیل شد. شوت سرضرب کاپیتان به گوشه دروازه مانیان رفت که این گل برتری تا پایان بازی پابرجا ماند.

در بازی دیگر این گروه هم پورتو در حالی مقابل اتلتیکومادرید با تساوی بدون‌گل به کارش خاتمه داد که می‌توانست پیروز میدان باشد. دقیقه ۸۰ گلی که مهدی طارمی زد را داور پس از بررسی توسط VAR رد کرد، چرا که توپ قبل از ورود به دروازه به دست مهاجم ایرانی برخورد کرد. در گروه C هم آژاکس بردی قاطع و عجیب مقابل میزبانش اسپورتینگ‌لیسبون کسب کرد. هلندی‌ها ۵ بر یک بردند و در این دیدار برای‌شان آلر در دقایق ۲، ۹، ۵۱ و ۶۳ موفق شد ۴ گل بزند. برخوایس در دقیقه ۳۹ دیگر گل‌شان را زد. پائولینیو در دقیقه ۳۳ هم تک‌گل اسپورتینگ را به ثمر رساند. دورتموند ساعاتی قبل در دیگر بازی این گروه ۲-۱ از سد بشیکتاش گذشت.

در گروه D هم رئال‌مادرید که مهمان اینتر بود با یک گل موفق شد پیروز شود. در این بازی دقیقه ۸۹ تنها گل رئال را رودریگو زد تا بردی دراماتیک برای مادریدی‌ها به ثبت برسد. شریف هم در دیگر بازی این گروه ساعاتی پیش ۲ بر صفر مقابل شاختار پیروز شد.

کدخبر: ۴۱۴۶۳۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر