کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۳۸۸۱
تاریخ خبر:

قضاوت اولین داور زن ایرانی، در جام جهانی فوتسال مردان

گلاره ناظمی امشب ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران بعد از مراسم افتتاحیه به عنوان داور سوم دیدار تیم‌های ملی لیتوانی و ونزوئلا حضور خواهد داشت.

در حالی که رقابت‌های جام جهانی فوتسال مردان از ساعتی پیش به طور رسمی آغاز خواهد شد اولین نماینده ایران در این دوره از مسابقات نیز به میدان خواهد رفت، البته ناگفته نماند که منظور از نماینده ایران در روز اول این بازی ها، نه تیم ملی که یکی از داور ایرانی حاضر در این بازی‌ها است.
گلاره ناظمی که در سه، چهار سال اخیر موفق شده خود را به عنوان یکی از مطرح ترین داوران فوتسال در دنیا معرفی کند برای اولین بار به عنوان یک داور خانم از ایران راهی رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال شد.
ناظمی که مسئولیت برگزاری رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بانوان را در اختیار دارد، به عنوان داور نیز در رقابتهای فوتسال لیگ برتر بانوان فعالیت می‌کند. او پس از تجربه حضور در بازی‌های مهمی همچون جام باشگاه های جهان، المپیک جوانان، جام باشگاههای آسیا، جام باشگاههای اروپا و… از امروز می تواند حضور در بالاترین سطح رقابتهای فوتسال در دنیا را نیز تجربه کند.
گلاره ناظمی که در سه سال اخیر به عناوین ششمین، چهارمین و پنجمین داور سال در فوتسال دنیا معرفی دست یافت، امروز در دیدار تیم ونزوئلا برابر میزبان این بازی ها یعنی تیم ملی لیتوانی به عنوان داور سوم در میدان حضور خواهد یافت.

کدخبر: ۴۱۳۸۸۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر