کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۳۵۹۹
تاریخ خبر:

قتل پسر جوان در رستوران به‌دلیل بد نگاه کردن!

مرداد سال ۹۸ پسر ۲۰ساله‌ای به دلیل بد نگاه کردن پسری دیگری، هم سن و سال خودش با او درگیر شد و ضربه چاقو منجر به وقوع قتل شد. حالا خانواده قربانی درخواست قصاص دارند. فاجعه شامگاه ۲۳ مرداد سال ۹۸ رقم خورد، در رستورانی نزدیک دربند و حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲۲

ماموران بلافاصله به رستوران موردنظر رفتند و دریافتند پسر ۲۰ساله‌ای به نام کامران از ناحیه سینه چاقو خورده و به بیمارستان منتقل شده است. دوست کامران به ماموران گفت: من و دوستم در یکی از شهرستان‌های جنوب کشور ساکن هستیم.چند روز قبل برای پیدا کردن کاری مناسب به تهران آمدیم و شب را در یک پارک خوابیدیم. روز بعد در یک رستوران کار پیدا کردیم و قرار شد از فردا کارمان را شروع کنیم .وی ادامه داد: من و کامران برای خوردن شام در رستوران نشسته بودیم اما دو پسر جوان که به همراه دو دختر وارد رستوران شده بودند با ما درگیر شدند و یکی از آنها کامران را با چاقو زد و گریخت.در حالی که تلاش برای ردیابی متهم فراری آغاز شده بود از بیمارستان خبر رسید کامران تسلیم مرگ شده است.

*** به دنبال قاتل
به دنبال اطلاعاتی که پسر جوان به پلیس داده بود ردیابی عامل جنایت آغاز شد. شواهد نشان می‌داد عامل جنایت پس از قتل به مکان نامعلومی گریخته است. ماموران پلیس به بررسی دوربین‌های مداربسته رستوران پرداختند و توانستند پسر۲۰ساله‌ای به نام رامین را شناسایی کنند.۱۶ روز از این ماجرا گذشته بود که رامین در خانه پدری‌اش در شرق تهران ردیابی و بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد .

*** اعتراف به قتل
رامین گفت: به تازگی درسم تمام شده بود و می‌خواستم به خدمت سربازی بروم که در خیابان با دختر جوانی آشنا شدم.من آن شب به همراه دوستم و دختر مورد علاقه‌ام و دوستش برای تفریح به دربند رفته بودیم.ما در رستوران قلیان کشیدیم و می‌خواستیم شام بخوریم که دو پسر شهرستانی که مقابل ما نشسته بودند به ما خیره شدند. من از رفتار آنها عصبانی شدم و به یکی از آنها اعتراض کردم.اما همان موقع یکی از آنها با مشت به سرم کوبید که سرم گیج رفت. من برای دفاع از خودم چاقویی را که در جیب داشتم بیرون آوردم و یک ضربه به سینه پسر شهرستانی زدم و فرار کردم. این متهم در حالی که سرش را پایین انداخته بود ادامه داد: من فکر نمی‌کردم ضربه‌ای که به پسر جوان زده‌ام کشنده باشد.

صبح روز بعد از طریق یکی از دوستانم متوجه شدم که پسر جوان در رستوران جان باخته. شوکه شدم. من در روزهایی که فراری بودم در خانه‌مان مخفی شده بودم و از خانه بیرون نمی‌رفتم تا اینکه بازداشت شدم .وی گفت: باور کنید من اصلاً کامران را نمی‌شناختم و هیچ خصومتی با او نداشتم.وقتی او به سمتم حمله کرد و با مشت به سرم کوبید برای اینکه مقابل دوستم و دختر جوان کم نیاورم به روی او چاقو کشیدم اما حالا خیلی پشیمانم! به دنبال اعتراف‌های پسر جوان و بازسازی صحنه جرم برای وی کیفرخواست صادر و پرونده‌اش برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. این در حالی است که پدر و مادر قربانی برای وی حکم قصاص خواسته‌اند و به زودی او در دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد.

کدخبر: ۳۲۳۵۹۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر