کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۸۵۵۱
تاریخ خبر:

قتل مرد با چاقو به‌دست همسر دومش

روزنامه هفت صبح | زن جوان که تحمل ادامه زندگی کنار پسر هفت ساله همسرش از زن اول او را نداشت، در یک درگیری و مشاجره خانوادگی دست به قتل ناخواسته همسرش زد. فریبا فکر نمی‌کرد وقتی به آشپزخانه می‌رود و چاقو را برمی‌دارد تیزی نوک چاقو به سمت قلب همسرش نشانه برود و چند ساعت بعد او به عنوان قاتل دستگیر شود. این اتفاقات در حالی رخ داد که پسربچه هفت ساله در اتاق خانه صدای درگیری و مشاجره را می‌شنید.

*** گزارش همسایه‌ها درباره درگیری
حوالی عصر دوشنبه هفدهم شهریورماه، خبر درگیری یک زن و مرد در محدوده خیابان نیرو‌ هوایی، پیروزی تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش می‌شود. درگیری‌ای که بعد از انتقال مرد خانواده به بیمارستان تبدیل به یک پرونده جنایی می‌شود. اما ماجرا از چه قرار است؟ فریبا، متولد سال ۶۴ و ۳۵ ساله با مردی ۴۰ساله چندی پیش ازدواج می‌کند.

اما این ازدواج اول مرد نبوده و او از همسر اولش جدا شده بوده و حاصل این ازدواج پسری هفت ساله است که نزد پدر و همسر دومش زندگی می‌کرد. طبق گفته همسایه‌ها، این زن و شوهر مدت‌ها بوده که بر سر پسربچه هفت ساله با یکدیگر درگیری داشتند و انگار همسر دوم نتوانسته بوده به زندگی با پسر مرد همراه آنها کنار بیاید.

*** قتل همسر
روز حادثه در حالی که پسربچه هفت ساله داخل اتاقش بوده باز هم زن و مرد با یکدیگر درگیر می‌شوند و از سر و صدای درگیری آنها، همسایه‌ها با پلیس تماس می‌گیرند. اما در همین حین درگیری مرد برای لحظه‌ای روی مبل روبه‌روی تلویزیون می‌نشیند اما زن که هنوز از مشاجره پیش آمده خشمگین بوده به آشپزخانه می‌رود و با برداشتن چاقوی آشپزخانه به سمت مرد می‌آید و ضربه‌ای به قفسه سینه مرد می‌زند.

اما چاقو به قلب مرد اصابت می‌کند. زن ۳۵ ساله قصد فرار از محل جرم را داشته که ماموران سر می‌رسند و او را بازداشت می‌کنند. همچنین مرد مضروب با آمبولانس به اورژانس بیمارستان امام‌حسین منتقل می‌شود. اما ضربه چاقوی زن کاری بوده و مرد بعد از عمل جراحی قلب فوت می‌کند.

همسر او نیز به عنوان متهم دستگیر شده و بعد از حضور بازپرس جنایی در صحنه جرم او به دادسرا منتقل می‌شود. این زن در اعترافاتش علت قتل همسرش را غیرعمدی و به دلیل مشاجره و درگیری بر سر پسر هفت ساله همسرش بیان می‌کند و می‌گوید: در میان درگیری از کوره در رفتم و چاقو را برداشتم اما فکر نمی‌کردم همسرم به قتل برسد.

کدخبر: ۳۴۸۵۵۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر