کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۵۷۶۱
تاریخ خبر:

قتل دختر جوان توسط نامزد سابق

مردی جوان به دلیل اختلافات خانوادگی از نامزدش جدا شده بود، اما فکر نمی‌کرد دختر جوان بعد از گذشت چندی تصمیم به ازدواج با فرد دیگری بگیرد و آینده‌اش را طور دیگری رقم بزند. همین ماجرا مرد را خشمگین کرد و با نامزد سابقش قرار ملاقاتی گذاشت.

قراری که باعث شد از خشم، دختر جوان را به قتل برساند و بعد با صحنه‌سازی، قتل دختر جوان را سرقت و زورگیری جلوه دهد، غافل از اینکه خانواده دختر از قرار ملاقات آنها خبر داشتند و می‌دانستند بارها نامزد سابق، دخترشان را تهدید کرده است.

*** صحنه‌سازی قتل
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی یک فقره قتل خانمی جوان که به وسیله ضربات متعدد چاقو در میدان امیرکبیر کرج به قتل رسیده بود، کارآگاهان پلیس آگاهی اداره جرائم جنایی به محل حادثه اعزام شدند. رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی تیبا در کنار جاده پارک شده و دارای دو نفر سرنشین آقا و خانم است که خانم در اثر جراحات ناشی از یک جسم تیز به قتل رسیده و راننده هم از نواحی گردن، شکم و پهلو مورد ضرب‌وجرح قرار گرفته است.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه بلافاصله فرد مجروح برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد، گفت: در بازجویی‌های اولیه راننده خودرو اعلام کرد که به همراه نامزد سابقش در حال تردد بودند که ۴ نفر راکب و ترک‌نشینان دو موتورسیکلت سد راه آنها شده و ضمن درگیری و ضرب‌وجرح با چاقو، گوشی‌هایشان را به سرقت برده‌اند.

*** قتل به دلیل اختلاف
رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان اینکه فرد مجروح پس از مداوا برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی دعوت شد، افزود: با توجه به تناقض‌گویی‌ها و اضطراب در سخنان مرد جوان، کارآگاهان به وی مظنون شده و در بازجویی‌های تخصصی، در نهایت متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به شرح ماجرا پرداخت و اذعان داشت که مقتول، نامزد سابق او بوده که به دلایلی از یکدیگر جدا شده و این موضوع که او با فرد دیگری ازدواج کند او را عذاب می‌داده که در روز حادثه با او تماس گرفته و از او می‌خواهد تا با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: پس از ملاقات آن دو نفر با یکدیگر سخنانشان به مشاجره لفظی منجر شده و در ادامه، این درگیری لفظی رفته‌رفته به درگیری فیزیکی منتهی شده و نامبرده با وارد آوردن ضربات چاقو نامزد سابقش را به قتل رسانده و برای فرار از جرم خود اقدام به صحنه‌سازی و ساختن داستان سرقت می‌کند.

از دیگر سو، خانواده دختر جوان نیز که در جریان ملاقات آن دو بودند اعلام کردند پیش از این نیز نامزد سابق دخترشان بارها او را تهدید کرده و دخترشان برای پایان دادن به تهدیدها به ملاقات او رفته بود که به قتل رسید. پرونده بعد از دستگیری متهم تحویل مراجع قضایی شد.

کدخبر: ۳۵۵۷۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر