کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۱۷۸۸
تاریخ خبر:

قتل داماد با شلیک‌ برادر زن در کرمانشاه

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری| فیلمی در فضای مجازی انتشار یافته است به غایت وحشتناک. انگار فیلم‌های تگزاسی و گانگستری باشد.پژویی دودی با پلاک تهران به دیوار برخورد کرده، شیشه‌هایش خرد شده و مردی با هیکلی متوسط پشت خودروی مایل که نیمی از آن به موازات دیوار است، پناه گرفته.

ماجرا برای دوازدهم فروردین ماه است. داخل کوچه‌ای خلوت در میانه روز،‌ در شهرک پردیس کرمانشاه. همسایه‌ای که فیلم گرفته زنی هراسناک است که صدای نفس‌هایش از ترس، خوف ایجاد می‌کند و در فیلم صدای نفس‌های هراسناک او غالب است. داخل کوچه مردی سلاح به دست آماده شلیک ایستاده و فریاد می‌زند، زنی میانسال سعی می‌کند جلوی او را بگیرد و انگار به مردی که پشت خودرو پناه گرفته با دست اشاره می‌کند که برود.

زنی جوان نیز در آستانه در خانه ایستاده است و ناظر بیرونی است و البته فریادی هم می‌کشد. به یک باره مردی که سلاح دارد، شلیک می‌کند، تیر اول به در و تیر دوم به پنجره خودرو اصابت می‌کند. مردی که با کاپشن شتری رنگ در موازات پژو پناه گرفته از پشت می‌افتد. تیرها کار خودش را کرد و مرد کشته شد.

صدای جیغ‌ زنان کوچه را پر می‌کند. یکی از زنان بالای سر جسد می‌رود و انگار به او می‌گوید چرا آمدی؟ یا چرا نرفتی! صدای مردی در کوچه می‌آید که می‌گوید عالی بود! ناظر بیرونی، زنی که هراسناک واقعه را ثبت می‌کند و صدای نفس‌هایش موزیک متن این فیلم ترسناک است و در لحظه آخر با صدای جیغ کودکی در کنارش فیلم را قطع می‌کند. اما ماجرا چه بود؟

*** قتل به دست برادر زن
گمانه‌زنی‌ها درباره این حادثه کم و بیش متفاوت است.محلی‌ها می‌گویند ماجرای دعوای خانوادگی است.یک منبع غیررسمی که نمی‌توان خیلی هم تایید کرد می‌گوید:« این زن و شوهر حدود چهارسالی بود اختلاف داشتند و زن به قهر به خانه برادرش آمده بود. اما مرد جوان ۳۱،۳۲ ساله کوتاه نمی‌آمد و می‌خواست تا همسرش به سر زندگی‌اش بازگردد.

ماجرایی که مخالفت خانواده‌های هر دو را داشت. مرد در تهران زندگی می‌کرده و به خانه پدرش در کرمانشاه آمده بوده در محله‌ای که برادر همسرش نیز در آنجا ساکن بوده است. این اختلافات و مشاجرات در نهایت روز دوازدهم فروردین باعث شد تا برادرزن دست به سلاح شود و داماد خانواده را بکشد و خودش هم متواری شود.»

*** قاتل متواری
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از قتل جوانی به دست برادر زن خود در شهر کرمانشاه و در پی اختلافات خانوادگی خبر داد.سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت:«به دنبال یک مورد تیراندازی منجر به فوت در شهرک پردیس کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.»

او افزود: «ماموران کلانتری با حضور در محل به بررسی صحنه حادثه پرداخته و مشخص شد مقتول با اصابت چند گلوله به قتل رسیده است. تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می‌داد که این حادثه در نزدیکی محل سکونت پدر همسر مقتول رخ داده و این فرد از چندی قبل با همسرش دچار اختلاف شده است.»

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد:«با به‌دست آمدن این اطلاعات، ماموران خانواده همسر مقتول را تحت بازجویی قرار دادند که عنوان کردند این تیراندازی توسط پسر خانواده صورت گرفته و سپس برادر زن فراری شده است. با شناسایی متهم به قتل، کارهای اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی مخفیگاه این فرد آغاز و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.» این نقطه پایان فیلمی هراسناک است در میانه روز در یک کوچه در کرمانشاه.

توضیحات

*

توضیحات

*

کدخبر: ۳۸۱۷۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر