کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۱۳۶۷
تاریخ خبر:

فیلمبرداری با جرثقیل یا دار زدن نمادین نماینده مجلس؟

ویدئو پربازدید این روزها که ادعا می شود به صورت نمادین نماینده قبلی مجلس را دار زده اند ، جعلی از آب درآمده است.
به گزارش نامه نیوز ، ماجرا با انتشار یک ویدئو در فضای مجازی شروع شد. ویدئوی از صحنه به دار آویخته شدن یک فرد در ملا عام به وسیله جرثقیل که شخص ضبط کننده ویدئو در آن توضیح می‌داد «شاهد برپایی جشن پیروزی دکتر روشن‌دل به دار آویختن حاج غلام‌محمد زارعی هستیم، ننگ برتو»!
انتشار این ویدئو در فضای مجازی علاوه بر شوکه کردن کاربران در فضای مجازی با انتقادات گسترده‌ای همراه و سبب طرح این سوال شد که شورای نگهبان چطور این فرد را برای ورود به مجلس شورای اسلامی صالح دانسته است؟ ورود افرادی که اینچنین خشونت را تبلیغ و ترویج می‌کنند به مجلس شورای اسلامی چه عواقبی دارد؟ و … .
گفتنی است که ادامه دار شدن واکنش‌های کاندیدای اصولگرا و راه یافته به مجلس بویراحمد و دنا را نیز به واکنش وا داشت. وی انتشار این ویدئو را یک شیطنت رسانه‌ای دانست و گفت:« جشن این روز به صورت کاملاً خودجوش و غیررسمی برگزار گردید. حسب اطلاعات واصله، در این مراسم فردی با استفاده از جرثقیل و از ارتفاع بالا نسبت به تهیه‌ی فیلم و تصویر از جمعیت حاضر اقدام می‌کند. فردی دیگر با شیطنت سخنانی توهین‌آمیز و زشت و زننده درباره‌ی نماینده‌ی اخلاق‌مدار، متین و بزرگوار مردم در مجلس شورای اسلامی بیان می‌کند. اینجانب ضمن محکوم کردن این رفتار غیراخلاقی و مشکوک، از چنین رفتارها و افرادی اعلام برائت می‌کنم. واقعیت این است که در ایّام تبلیغات انتخاباتی و به اذعان مقامات مسئول، جریان ندای وحدت بیشترین پایبندی به اخلاق و قانون را داشته است. لذا، اخلاق مداری سرلوحه‌ی برنامه‌ها و شعارهای ما بوده و خواهد بود.»
گفتنی است، دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتشار یک فیلم منتشر شده در فضای مجازی ۲ اطلاعیه صادر و تاکید کرد که این چنین اقداماتی بسیار زشت و زننده بوده و دستگاه قضایی استان به اشد وجه با عامل و عوامل آن برخورد خواهد کرد.
همچنین سید عیسی حسنی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: همانگونه که دستورات تأکید ریاست محترم قوه قضائیه در برخورد شدید با مظاهر بی نظمی و ناامنی در جامعه است، دستگاه قضایی استان نیز قطعاً با این عوامل برخورد و در اسرع وقت مردم عزیز شهرستان بویراحمد و دنا را از این اقدامات مطلع خواهد کرد.
در اطلاعیه شماره ۲ دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اقدام فردی در ادای کلمات زشت و زننده به نماینده فعلی شهرستان‌های بویراحمد و دنا نیز آمده است: « حسب بررسی انجام شده شخص مورد نظر برای فیلمبرداری جمعیت به بوسیله جرثقیل بالا برده شده است. شخصی که کلیپ را تهیه کرده و در فضای مجازی منتشر نموده است عباراتی را که تنش زا بوده شخصاً در این کلیپ بیان کرده که موجب تشویش اذهان عمومی شده است. این شخص بزودی شناسایی و با وی برخورد خواهد شد».

کدخبر: ۳۱۱۳۶۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    شما از کجا اومدین؟!

  • delsoz

    اسباب خجالت است!