کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۰۷۵۷
تاریخ خبر:

فوری؛ مهرداد میناوند به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت

متاسفانه مهرداد میناوند بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی که چند روزی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بخش آی سی یو بیمارستان لاله بستری بود، دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت. میناوند چند روزی بود که به دلیل وخامت حالش در بیمارستان به سر می برد و حال عمومی مساعدی نداشت و در بخش آی سی یو بستری بود و با دستگاه تنفس می کرد، سرانجام دقایقی پیش بدرود حیات گفت.

مهرداد میناوند متولد ۹ آذر ۱۳۵۴ و در تهران متولد شده بود. وی سابقه بازی در تیم های پاس، پرسپولیس، اشتورم گراتس اتریش، شارلوای بلژیک، الشباب امارات، سپاهان و راه آهن را در کارنامه داشت و در طول بیش از ۷ سال حضور در تیم ملی، در ۶۷ مسابقه برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته و ۴ گل هم به ثمر رسانده بود.

دفاع چپ اسبق تیم ملی ایران با پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ ایران شد و با اشتورم گراتس یک قهرمانی در لیگ اتریش، یک قهرمانی در جام حذفی اتریش، ۲ قهرمانی در سوپرجام اتریش و ۲ سال حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده‌است.

او در اواخر عمر به اجرای برنامه های ورزشی در سایتها و اپلیکیشن ها رو آورده بود و این اواخر مجری برنامه اپ پرسپولیس بود که گفته می شود در استودیوی همین اپ او به این ویروس مبتلا شده بود. آخرین بار او ویژه برنامه دربی را با حضور علی انصاریان اجرا کرده بود.

کدخبر: ۳۷۰۷۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali3021

    خداوند رحمتش کنه???

  • zegma

    تو عجب سالایی داریم زندگی میکنیم خبر مرگ آدما شده مثل رگبار بارون هی میاد هی میا د و فقط خیس میشیم و انگار نه انگار هی ام داره عادی میشه هی داریم بی تفاوت تر میش یم خدایا ببخش

  • Msina

    دو تا تاسف؛ اول، بابت از دست دادن یک همو طن دیگر! دوم، بابت عکس العمل عده ای قلیل ، اینکه در وجودشون چه رخ می دهد؟ (هرچند اینها واکنش شون در برابر مرگ عزیزانش ن ه م همینه)

  • _user_1604515768

    خدا بیامرزتش.