کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۵۷۴۸
تاریخ خبر:

ببینید | اجرای فن درخشان کشتی‌گیر ایرانی روی حریف کروات

فرنگی کار وزن ۷۷ کیلوگرم تیم کشتی ایران در دومین دیدار در رقابت های کشتی بازی های المپیک موفق به شکست حریف شد . گرایی در حالی که چند امتیاز از حریف عقب بود و فقط چند ثانیه از کشتی باقی مانده بود با حرکتی زیبا و مهیج توانست امتیازات عقب مانده را جبران کرده و برنده شود.

در ادامه رقابت‌های روز دوم کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، محمدعلی گرایی نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال برنز جهان، در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بوزو استارسویچ از کرواسی به روی تشک رفت و در حالیکه تا ۸ ثانیه مانده به پایان ۵ بر ۳ عقب بود ۲ امتیاز گرفت و با پرش بر روی سر و گردن حریف و اجرای فن سنجاب پرنده ۲ امتیاز گرفت تا با نتیجه ۵ بر ۵ به برتری برسد و با یک برد دلچسب راهی نیمه نهایی شود. گرایی در نیمه نهایی به مصاف تاماش لورینچ از مجارستان می‌رود.

محمد علی گرایی نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران و دارنده ۲ برنز جهان بعد از پیروزی فوق العاده مقابل حریف خود از کرواسی می گوید: کشتی است و سلیقه داور تاثیرگذار است اما من هم با اشتباهی که کردم، دو بارانداز خوردم.

او در پاسخ به این سوال که چطور در ثانیه های پایانی توانست کشتی را به نفع خودش تمام کند، گفت: یک فن من درآوردی زدم ( با خنده). اسم این فن سنجاب پرنده است و تنها چاره ای که برای برد داشتم، همین فن بود.

گرایی درباره ادامه مسیرش در این رقابت ها گفت: دوست ندارم ببازم. برایم دعا کنید.

کدخبر: ۴۰۵۷۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali3021

    ماشاالله دو تا فن قشنگ دیدم تو این المپی ک

  • _user_1570657088

    این فن رو حریف آمریکایی روی حریف ایرانیش انجام داد و جدید هم نیست ، و ضمنا اینجو ری رو گردن حریفش هم ننشست . اینم لینکش : https://youtu.be/UStAXWQIULg