کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۸۱۱۴
تاریخ خبر:

فریاد خشم آلکنو بر سر بازیکنانش؛ خجالت بکشید!

یک سایت لهستانی مدعی شد که آلکنو بر سر بازیکنان ایران فریاد زد و از نحوه بازی آنها انتقاد کرد. این رسانه ورزشی لهستان پس از شکست سه بر صفر ایران مقابل لهستان مدعی شد که ولادیمیر آلکنو با فریاد بر سر بازیکنان ایران گفته است: «خجالت نمی کشید؟ همسران، فرزندان و والدین شما این بازی را تماشا نمی کنند؟!» به نظر می آید این فریادهای آلکنو پس از اشتباهات متعدد بازیکنان ایران و از دست دادن امتیاز ها در ست سوم زده شده است چرا که ایران در این ست در اوایل بازی ۶ امتیاز از حریف عقب افتاد.

رسانه ورزشی لهستان پس از شکست سنگین ۳ بر صفر ایران مقابل تیم ملی لهستان در لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۱ در دیگر خبر های خود نوشت: «تیم والیبال لهستان همچنان پیروز می شود! تیم لهستان در پنجمین بازی پیاپی بدون از دست دادن حتی یک ست پیروز شد. به لطف پیروزی برابر ایران، لهستانی ها به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یافتند؛ جایی که چهار تیم برتر لیگ ملت ها در آن بازی می کنند. پیروزی مقابل ایران بسیار چشمگیر بود چرا که بارتوش کورک، میشائو کوبیاک، ماتئوس بینیک،کارول کائوس و کمیل سمنیوک در ترکیب اصلی لهستان حضور نداشتند. پس از این پیروزی بازیکنان والیبال لهستان مانند طوفان پیش می روند! باید گفت که تیم ملی والیبال لهستان مدعی قهرمانی این رقابت ها خواهد بود.»

باخت مقابل لهستان، هفتمین باخت متوالی شاگردان آلکنو در لیگ ملت های والیبال و در مجموع نهمین باخت تیم ملی ایران در این مسابقات بود. ایران فردا در آخرین بازی خود در این تورنمنت از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم ملی آرژانتین خواهد رفت.

کدخبر: ۳۹۸۱۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • safa345

    عبادی پور فوق العاده بازی میکنه????

  • _user_1560761389

    بله من ای بازی رو تماشا کردم و دقیقاً ای شون این کلمات رو گفتند

  • amin65006565

    واقعا جای تاسف داره واسه یه ایرانی که ای نجوری ابرو رو ميبره من جای سرمربی بودم ب ه هیچ کدوم دیگه بازی نمیدادم