کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۴۰۱۲
تاریخ خبر:

فرنگی‌ها انگشت به دهان‌ از هنر نادر محمدی

روزنامه هفت صبح | نادر محمدی یکی از پدیده‌های لیگ برتر فوتبال است. البته قبل از او کسانی بوده‌اند که اوت‌دستی‌های جانانه‌ای پرتاب می‌کردند، اما اوت‌اندازی‌های محمدی از نظر تعداد، دقت و شدت چنان گوی سبقت را از همه اسلافش دزدیده که همه را انگشت به دهان گذاشته و حتی شهرتش به خارج از ایران هم رسیده است.

یکی از موقعیت‌هایی که واکنش خارجی‌ها به تکنیک اوت‌اندازی محمدی را در آن می‌شود دید، حساب کاربری سایت معروف اسپورت بایبل است. این حساب با انتشار ویدئوی پرتاب‌های او در بازی با پرسپولیس نوشته: «همین حالا نادر محمدی را به لیگ برتر انگلستان بیاورید. ما باید این تصویر را به صورت هفتگی ببینیم. فقط این پرتاب‌ها را نگاه کنید.»

سایر کاربرها از اقصا نقاط جهان هم با دیدن ویدئو واکنش مشابهی داشته‌اند. یکی از کاربران که گویا اهل ایتالیاست، به شوخی گفته که فکر می‌کنید اگر این مرد بخواهد به اروپا بیاید، ما این فرصت را از دست می‌دهیم؟ بعضی از کاربران هم به شوخی بازیکنان مطرح فوتبال را منشن کرده و از آنها خواسته‌اند که محمدی را در پرتاب اوت دستی الگوی خودشان قرار دهند.

عده‌ای هم او را با پنالتی‌زن‌های بزرگ حال‌حاضر فوتبال و قدیمی‌ها مقایسه کرده و گفته‌اند که حتی آنها هم نمی‌توانستند این‌همه برای تیم مفید باشند، چون احتمال به دست آوردن پنالتی کجا و احتمال اوت شدن توپ کجا؟

بعضی از کاربران هم از اینکه یک بازی با حضور این اوت‌انداز و موقعیت‌هایی که او درست کرده اینقدر کم‌گل بوده تعجب کرده‌اند و عده‌ای دیگر وقتی فهمیده‌اند تیم او باخته و نتوانسته از موقعیت‌هایی که محمدی ساخته استفاده کند، بیشتر متعجب شده‌اند.

دسته‌ای از کاربران منطقی هم توضیح داده‌اند که به دلیل شکل‌وشمایل زمین‌های فوتبال در انگلستان، عملا امکان استفاده از ظرفیت فردی مثل محمدی در این لیگ وجود ندارد، چون بعضی از زمین‌ها اصلا اینقدر حاشیه برای پشتک زدن ندارند، در بعضی‌های دیگر اطراف زمین با خود آن کمی اختلاف ارتفاع دارد و دسته‌ای از ورزشگاه‌ها هم زمین صاف و مسطح اطراف مستطیل بازی ندارند، بلکه اطراف زمین فوتبالشان زهکشی شده و ناهموار است و خیلی برای پشتک زدن خوب نیست.

کدخبر: ۳۷۴۰۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر