کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۵۹۳۵
تاریخ خبر:

فرمان خانه نشینی میلیون ها کالیفرنیایی برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا

گوین نیوسام فرماندار ایالت کالیفرنیا فرمان خانه نشینی ۲۵ میلیون شهروند این ایالت را برای مقابله با ویروس کرونا صادر کرد . نیوسام گفت : این نخستین باری است که محدودیتی سراسری در کالیفرنیا برای مقابله با کرونا اعمال می شود و کسانی که از آن تخطی کنند تا هزار دلار جریمه می شوند.
فرماندار ایالت کالیفرنیا همچنین گفت ، بیش از نیمی از جمعیت این ایالت یعنی ۲۵٫۵ میلیون نفر طی هشت هفته آینده به ویروس کرونا آلوده خواهند شد.
نیوسام در نامه ای از دونالد ترامپ تقاضا کرد که بلافاصله یک کشتی بیمارستانی نیروی دریایی آمریکا برای کمک به مداوای بیماران کرونایی در این ایالت به بندر لس آنجلس اعزام شود.
بیل دی بلازیو شهردار نیویورک نیز با انتقاد از عملکرد دولت ترامپ در زمینه مقابله با ویروس کرونا گفت : نیویورک برای مقابله با ویروس کرونا تا اوایل ماه آوریل به ۳ میلیون ماسک N-95، ۵۰ میلیون ماسک جراحی- ۱۵۰۰۰ دستگاه تنفس و ۲۵ میلیون لباس جراحی و دستکش نیاز دارد.
شهردار نیویورک افزود : من فقط به رئیس جمهور می گویم من نمی فهمم و فکر می کنم میلیون ها و دهها میلیون آمریکایی وجود دارند که در حال حاضر نمی فهمند شما دارید چه کاری انجام می دهید .شما از ابزارهای در اختیار خود استفاده نمی کنید. شما نشسته اید و تماشا می کنید و انتظار می کشید و فرصت اقدام و محافظت از کشور را از دست می دهید.
نشریه هیل ، "بانک آمریکا" ، یکی از بزرگترین بانک های امریکا نیز رسما به مشتریان خود اطلاع داد که اقتصاد آمریکا وارد مرحله رکود شده است.
میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا برای جلوگیری از ورود امریکا به مرحله رکود اقتصادی ، تدابیری را برای احیای اقتصادی بالغ بر یک تریلیون دلار به منظور مقابله با تاثیر همه گیری جهانی ویروس کرونا در آمریکا ارائه کرد.
مک کانل گفت : این متن شامل تدابیر بلند پروازانه ای درباره چهار اولویت فوری است که عبارتند از : کمک مالی مستقیم برای آمریکایی ها ؛ حمایت سریع برای شرکت های کوچک و کارمندان آنها ؛ تدابیر مهمی برای برقراری ثبات در اقتصاد و محافظت از فرصت های شغلی و نهایتا حمایت برای کارکنان پزشکی و بیمارانی که در خط مقدم با ویروس کرونا مبارزه می کنند.

کدخبر: ۳۱۵۹۳۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر