کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۷۲۷۱
تاریخ خبر:

غرامت یک میلیون دلاری برای دلال نفتی دلشکسته!

روزنامه هفت صبح، علی رستگار | رسانه‌های ایتالیایی طی چند روز اخیر خیلی با آب‌وتاب و مفصل مشغول پرداختن به رابطه عاطفی جنجالی یک میلیاردر ایرانی هستند به نام هرمز وصفی. هرچند این اسم برای ما در ایران شناخته‌شده نیست، اما ایتالیایی‌ها او را به عنوان معامله‌گر نفت و انرژی می‌شناسند.

این تاجر متمول ۵۷ساله به علت روابط پرشمارش با مدل‌ها و هنرپیشه‌های ایتالیایی از سوژه‌های مورد علاقه نشریات عامه‌پسند این کشور است؛ به‌طورمثال او قبل از این رابطه اخیرش که جنجالی شده، با یک بازیگر تلویزیونی به نام تیلور مگا رفاقت داشت و اولین‌بار با لو رفتن تصاویری از اقامت این دو نفر در هتلی در ویتنام رابطه آنها فاش شد. یا در مقطعی با مدل دیگری به نام والنتینا صمیمی بود و برای او مهمانی سه‌روزه‌ای در یک هتل مجلل ساحلی گرفته بود.

ماجرای جنجالی اخیر اما مربوط به مهرورزی او به یک مدل دیگر به نام سارا کروچه می‌شود. هرمز وصفی اولین‌بار او را در سال ۲۰۱۹ ملاقات کرد، اما شروع رابطه آنها موکول شده به فوریه سال جاری میلادی؛ رابطه‌ای که ۶ ماه هم بیشتر دوام نداشته، اما الان دو طرف را درگیر یک مجادله حقوقی کرده. هرمز وصفی ادعا کرده که در این بازه زمانی مورد سوءاستفاده مالی و عاطفی قرار گرفته و درخواست یک میلیون دلار غرامت کرده.

نکته بامزه اینکه او حتی گفته سارا کروچه باید کادوهایی را که در این مدت از او دریافت کرده پس بدهد، از جمله جواهر ۵۰ هزاریورویی بلغاری و دستبند کارتیه ۳۴ هزاردلاری و ۴۷ هزار دلار هزینه در بوتیک‌های دوبی و البته ماشین لباسشویی خانه مادرش! یکی از رسانه‌های ایتالیایی در واکنش به این شکایت هرمز وصفی نوشته تو پولدار هستی ساکت شو!

اما خب ظاهرا بی‌وفایی‌ها و خیانت مدل ۲۲ ساله، آقای میلیاردر ایرانی را بدجوری عصبانی کرده. این خانم سارا کروچه در مسابقات دختر شایسته ۲۰۱۷ ایتالیا رتبه دوم را به دست آورده بود و هرازگاهی هم با حاشیه‌های ریزودرشت به صدر اخبار برمی‌گردد؛ به‌طورمثال همین چند ماه پیش ادعا کرده بود کریس رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس از طریقی شماره او را پیدا کرده و وقتی با جواب منفی سارا کروچه مواجه شده، در اینستاگرام او را بلاک کرده.

حالا ما در ایران چه خبری از هرمز وصفی داریم؟ تقریبا هیچ. اسم او کلا یک‌مرتبه در رسانه‌های ایرانی آمده که آن هم مربوط به سال ۹۶ است که کنسرت مشترکی بین ارکسترهای سمفونیک تهران و راونا در ایتالیا و تهران برگزار شد و رسانه‌ها نوشتند حامی مالی این برنامه شخصی به نام هرمز وصفی است. در ایران اسم او در هیأت‌مدیره فقط یک شرکت هم وجود دارد به نام رامان صنعت اکسین که آگهی آن در مردادماه ۹۶ (یعنی یک ماه بعد از برگزاری کنسرت) در روزنامه رسمی ثبت شده.

حوزه فعالیت این شرکت هم خرید و فروش و واردات و صادرات و شرکت در مزایده و مناقصه‌های دولتی و خصوصی ذکر شده و آدرس دفتر آن هم در خیابان آفریقای تهران است. در رسانه‌های ایتالیایی اما تا دلتان بخواهد اسم هرمز وصفی تکرار شده. نه‌فقط به دلیل این ماجرای اخیر، بلکه او با خیلی از ستاره‌های دنیای سینما و فوتبال معاشرت دارد.

از جمله عکس صمیمی‌ای که در یک مهمانی با زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سوئدی تیم میلان ایتالیا گرفته یا عکس‌هایی که با خواکین فونیکس، بازیگر مشهور هالیوودی دارد. هرمز وصفی در سال ۲۰۱۷ سرمایه‌گذار فیلمی تحسین شده به نام تو هرگز اینجا نبودی، به کارگردانی لین رمزی بود که نقش اول آن را خواکین فونیکس بازی می‌کرد و در جشنواره فیلم کن هم شرکت داده شد. آقای هرمز وصفی با فروش نفت اینطور ثروتمند شده وشاید در آینده از او بیشتر در رسانه‌های ایرانی بشنویم.

کدخبر: ۳۵۷۲۷۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر