کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۰۳۳۷
تاریخ خبر:

عکس نوشت: از مالدینی و جباری تا‌ قرنطینه در پاریس

توضیحات

عکس حسین ظهروند، عکاس تسنیم از حسینیه‌ کاظمینی‌های مقیم ایران که به کارگاه تولید ماسک تبدیل شده است.

توضیحات

باور کنید یا نکنید اینجا یزد است. آن طور که مجید دهقانی‌زاده، عکاس مهر در شرح عکس خود نوشته؛ روستای ییلاقی شرب العین (شورغین) هرساله از اوایل فروردین به مدت یک ماه میزبان گل‌های لاله خودجوش است.

توضیحات

در روز‌هاي قرنطينه، مجتبي جباري هم مانند بسياري از پدر‌هاي ديگر در کنار خانواده‌اش است و با آنها وقت مي‌گذراند.

توضیحات

تصویری که تسنیم از منابع خارجی گرفته و قرنطینه در پاریس را از فراز طاق نصرت پیروزی و خیابان شانز‌لیزه نشان می‌دهد.

توضیحات

خيلي از روزي که خبر رسيد پائولو مالديني و پسرش دانيله به ويروس کرونا مبتلا شده‌اند، نگذشته است. مالديني مي‌گويد، آن روزها احساس مي‌کرده دارد مي‌ميرد اما حالا همه‌چيز بهتر شده. انتشار عکسي از پائولو، همسرش و پسرانش نشان مي‌دهد که اوضاع خانه اسطوره ميلان پس از شکستِ کرونا بهتر شده است. ديگر علائمي ‌از کرونا در بدن مالديني وجود ندارد اما او ظاهرا حس بويايي و چشايي خود را از دست داده است.

توضیحات

تايگر وودز، قهرمان 15دوره مسابقات گلف آمريکا و جهان، دوران قرنطينه کرونا را در خانه سپري مي‌کند، اما به‌کار بردن کلمه خانه در مورد جايي که او زندگي مي‌کند، صحيح به‌نظر نمي‌رسد. کلمه «عمارت» توصيف بهتري از محل زندگي اين قهرمان 44ساله است.

توضیحات

عکس حمید وکیلی، عکاس مهر از ضدعفونی کردن بخش‌های تجهیزشده برای بیماران کرونایی در بیمارستان بقیه‌الله برای بازگشت به روال عادی. در چند روز گذشته میزان پذیرش بیماران کرونایی در این بیمارستان کاهش پیدا کرده است.

توضیحات

تصویر عجیب حسن شیروانی، عکاس ایرنا از اغذیه‌پزی‌های سیار این شب‌های تهران که از قضا مشتری هم دارند.

توضیحات

سلفي نيكي مظفري در روزهاي قرنطينه. او 33 ساله است و معماري خوانده و از کودکی به صورت تجربی بازیگری را نزد پدرش مجيد مظفري ‌ یاد گرفته است . نيكي مظفري علاوه بر حرفه بازیگری به طراحی صحنه و لباس نیز مشغول است . او بيشتر در تئاتر و فيلم‌هاي كوتاه ايفاي نقش كرده. مثل نمايش نيمه تاريك ماه و سريال كوتاه دومينو. البته حضور فعالي هم در آمفي كافه پدرش در غرب تهران دارد.

توضیحات

اين عکس يکشنبه (٢۴فروردين) مترو تهران است، به‌رغم اينکه صندلي خالي وجود دارد اما مردم، مسئولانه رعايت فاصله اجتماعي را به راحتي و نشستن ترجيح مي‌دهند.

کدخبر: ۳۲۰۳۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر