کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۱۷۱۰
تاریخ خبر:

عکس | سقوط درخت کهنسال خیابان ولیعصر روی خودروها

ساعاتی قبل یک تنه درخت پوسیده عظیم الجثه در خیابان ولیعصر محدوده پارک ساعی روی خودروهای عبوری سقوط کرد. این حادثه علاوه بر وارد کردن خسارت سنگین به تعدادی از خودروها، سبب مسدود شدن خیابان و بروز ترافیک سنگین شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ درباره این حادثه گفت: ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه امروز دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ در مقابل پمپ بنزین خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از خیابان شهید بهشتی، یک اصله درخت چنار با محیط بن دو تا ۲.۵ متر سقوط کرد.

علیرضا علی بخشی، درباره علت وقوع حادثه افزود: این درخت به دلیل پوسیدگی طوقه، ریشه و کهنسال بودن و همچنین بیماریهای باکتریایی و قارچی دچار مشکل شده که البته عارضه ای معمول در درختان چنار است. وزش باد نیز مزید بر علت و موجب سقوط درخت در خط بی آر تی در خیابان ولیعصر شد که به بسته شدن مسیر به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه منجر شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ درباره خسارات احتمالی این حادثه عنوان کرد: در پی این حادثه، سه دستگاه خودرو که در حاشیه شرقی خیابان ولیعصر پارک بودند آسیب دیدند که خوشبختانه خسارت جانی نداشت و بعد از دقایقی کوتاه با حضور عوامل آتش نشانی و فوریت ها این مشکل برطرف شده و مسیر اتوبوس های تندرو(BRT) که در یک بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بسته شده بود، بازگشایی شد.

کدخبر: ۳۸۱۷۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر