کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۸۸۶۶
تاریخ خبر:

عملیات مرگبار ‌آقای کارگردان‌ در سه‌راه طالقانی

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری | چهارشنبه شب نوزدهم شهریور ماه، اهالی خیابان شریعتی،سه‌راه طالقانی ابتدای خیابان خواجه نصیر تهران با سر و صدای کارگردان مشهور متوجه می‌شوند که دوباره میان او و همسایه طبقه بالایی مشاجره رخ داده است. جنجال‌ها موجب می‌شود تا مردم به مرکز فوریت‌های پلیس ماجرای این درگیری را خبر بدهند.

اما در همین حین «ک.آ» مردی از اهالی سینما با سلاح کلاشینکفی که در خانه داشته به سراغ مالک طبقه دوم می‌رود و او را با گلوله از پای در می‌آورد. آقای «ک.آ» که خودش سال‌ها سریال‌های پلیسی ساخته شاید به سبک سریالش جسد را به پارکینگ می‌آورد . در این میان ماموران که به پشت در پارکینگ رسیده بودند اما قاتل به سرعت در را به روی آنها می‌بندد و پنهان می‌شود.

سپس از ترس ماموران و برای خلاصی از وضع موجود اقدام به گروگانگیری می‌کند. همین اتفاق باعث می‌شود تا نیروهای ویژه نیز از راه برسند و در نهایت با پرتاب با گاز اشک‌آور بالاخره این کارگردان را دستگیر می کنند.

*** اما ماجرا چه بود؟
دفتر و احتمالا خانه این کارگردان در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه قرار داشت. طبقه بالایی توسط مالک به دو وکیل اجاره داده شده بود و مدت‌ها بود« ک. آ» با آنها بر سر این که رفت و آمد و سرو صدا داشتند دچار اختلاف شده بود.

از سوی دیگر،‌ براساس شنیده‌ها برخی شب‌ها نیز مالک اصلی به طبقه دوم می‌آمد و از قرار کارگردان ما نسبت به ایجاد مزاحمت از سوی آقای مالک هم اعتراض داشت و همین موضوع باعث شده بود تا ساکن طبقه اول و همسایه طبقه دوم همیشه با یکدیگر دچار مشاجره و اختلاف باشند. البته این موارد گفته‌های افراد محله است.

همین ماجرا و اختلافات موجب می‌شود تا شب چهارشنبه نوزدهم شهریورماه، بالاخره این کارگردان فیلم‌های پلیسی از کوره در برود و با اسلحه‌ای که مشخص نیست دارای مجوز بوده یا خیر،به سراغ همسایه طبقه بالا برود و کار را یک‌سره کند. همین ماجرا و التهاب حادثه و گروگانگیری این فرد موجب حضور نیروهای ویژه و پرتاب گاز اشک‌آور می‌شود به طوری که تمام اهالی محل به خیابان می‌آیند.

«ک.آ» بعد از این ماجرا دستگیر شده و فعلا مراحل قضایی در حال اجراست البته هنوز از جزئیات دقیق این ماجرا و علت اصلی این حادثه که چرا این کارگردان به شیوه سریال‌های پلیسی‌اش دست به اسلحه شده است اطلاعات دقیقی وجود ندارد.

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

کدخبر: ۳۴۸۸۶۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر