کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۷۵۲۵
تاریخ خبر:

عملیات‌ ۲۴ساعته فدراسیون ‌برای خشمگین کردن طرفداران سرخابی

روزنامه هفت صبح | عدم صدور مجوز بازی برای ژستد و یامگا آن هم دوساعت قبل از شروع بازی، مجیدی و طرفداران استقلال را به شدت عصبانی کرد. فدراسیون شانس آورد که سطح بازی آن‌قدر پایین و زشت بود که هیچ طرفدار استقلالی به صرافت نیافتاد که نبودن یامگا و ژستد می‌توانست سرنوشت این بازی را عوض کند.

از زشت بودن این بازی و پایین بودن سطح آن هرچه بگویم کم گفته‌ام. در طول ۹۳ دقیقه فقط یک فرصت برای استقلال پیش آمد و دیگر هیچ. اما در تهران هم رفتن عزیزی‌خادم و سعید محمد به اردوی صنعت نفت شب قبل از بازی و بعد ‌انتقاد تند وزیر ورزش از سرمربی پرسپولیس در چند ساعت قبل از شروع بازی و سه اشتباه خانمانسوز داور بازی می‌توانست شعله را به بالاترین حد خو‌د برساند و داور بازی و البته سازمان ورزش شانس آوردند که پرسپولیس هرطور بود یک بر صفر از این مهلکه جان سالم به در برد.

در واقع به جز عزیزی خادم و حمید سجادی و داور بازی‌،‌ علی نعمتی و حامد لک هم تمام تلاش خودشان را برای ناکام گذاشتن پرسپولیس انجام دادند. بگذارید دانه دانه مرور کنیم‌. نیمه اول‌؟ ‌هیچی‌! نیمه اول را می‌توانید فراموش کنید‌. تنها اتفاق مهم خطای روی ترابی در داخل محوطه جریمه بود که داور هیجان زده به ترابی یک کارت زرد بابت تمارض نشان داد!

در نیمه دوم پرسپولیس با سرعت دادن به بازی تلاش کرد از سد تیم درشت و فیزیکی صنعت نفت عبور کند. بعد از دو سه فرصت که آل‌کثیر بر باد فنا داد‌،‌ مهدی عبدی به جای سعید آقایی وارد زمین شد و چند دقیقه بعد با یک شوت سنگین توپ را به زیر تیر افقی کوبید و توپ سی سانتی‌متر داخل دروازه فرود آمد اما داور دستور به ادامه بازی داد.

در خشم سکوها و شعارهای زشت‌،‌ این میلاد سرلک بود که شوتش از زاویه‌ای تقریبا بسته با برخورد به دفاع حریف به تور بوسه زد و التهابات کم شد. پرسپولیس به حمله ادامه داد اما پرس آبادانی‌ها موجب شد تا شیری و فرجی و نعمتی به شکل مداوم توپ را در جلوی هجده قدم رد و بدل کنند. در نهایت سوتی نعمتی کرنر بادآورده‌ای را نصیب صنعت نفت کرد.

این کرنر با خروج اشتباه لک به فرصتی ایده‌آل تبدیل شد که ضربه سر مدافع صنعت نفت از کنار دروازه خالی عبور کرد. چند دقیقه بعد فرجی توپی را به سمت عقب برای لک فرستاد و توپ از زیر پای لک عبور کرد و در حالیکه لک نومیدانه به سمت توپ می‌دوید به پایه تیر عمودی دروازه برخورد کرد و یک خطر بزرگ از سر پرسپولیس گذشت.

این عملیات دقیقه ۹۳ به اوج خود رسید. حرکت تیمی خوب آبادانی‌ها موجب شد تا مهاجم صنعت نفت در موقعیت آفساید با لک تک به تک شود که ضربه او در دهانه دروازه با واکنش عالی لک دفع شد و داوربازی شانس آورد‌! در پایان بازی‌های دیروز سپاهان‌،‌ آلومینیوم اراک‌، ‌استقلال‌، پرسپولیس و پیکان با امتیازات بین ۱۳ و ۱۱ در مکان‌های اول تا پنجم قرار گرفتند.

کدخبر: ۴۲۷۵۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر