کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۸۷۴۷
تاریخ خبر:

علت تیراندازی در میدان شوش مشخص شد

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس خبر داد. سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی اظهار داشت: ساعت‌۲ بامداد پانزدهم فروردین ماه اکیپی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی هنگام گشت‌زنی و انجام ماموریت در محدوده میدان شوش به یک دستگاه خودرو پراید مظنون می‌شوند که پس از استعلام مشخص می‌شود خودروی مذکور یازدهم فروردین ماه در محدوده شهرری مورد سرقت واقع شده است.

وی افزود‌: کارآگاهان پس ازهماهنگی لازم با مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی تهران بزرگ به راننده خودروی پراید دستور ایست می‌دهند که راننده آن بلافاصله پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت از محل متواری و با لایی‌کشی در بین خودروهای عبوری باعث رعب و وحشت شهروندان می‌شود.

اکیپ گشت پلیس آگاهی با استفاده از علائم هشدار دهنده نظیر آژیر به راننده خودروی مسروقه دستور توقف می‌دهد ولی متهم بدون هیچگونه توجهی به فرمان‌های پلیسی، به سمت خیابان فدائیان جنوب می‌گریزد.

کارآگاه گزافی در ادامه بیان داشت: برای حفظ جان و مال شهروندان افسر اکیپ با رعایت قانون چند تیر هوایی شلیک می‌کند. با توجه به ادامه فرار و عدم توجه متهم به اخطارهای پلیس، افسر اکیپ لاستیک‌های خودروی پراید را مورد اصابت گلوله قرار می‌دهد که با پنچر شدن لاستیک خودروی مسروقه پس از طی مسافتی متوقف شده و متهم با رها کردن خودرو به صورت پیاده به فرار خود ادامه می‌دهد .

وی افزود: متهم همچنان به فرار خود ادامه و مجددا چند تیر هوایی توسط اعضای اکیپ شلیک می‌شود ولی متهم به ‌رغم اخطارهای داده شده به فرار ادامه می‌دهد و افسراکیپ برای جلوگیری از فرار سارق در نهایت یک تیر به سمت پای متهم شلیک می‌کند و پس از اصابت گلوله به متهم، ماموران گشت موفق به دستگیری وی می‌شوند و پس از بازرسی متهم یک قبضه سلاح سرد از وی کشف می‌شود.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی گفت: با هماهنگی با مراکز امدادی، عوامل اورژانس در محل حاضر و متهم تحت‌الحفظ به بیمارستان انتقال یافت و پس از تنظیم گزارش برای سیر مراحل قانونی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کدخبر: ۳۱۸۷۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر