کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۳۳۳۳
تاریخ خبر:

عاملان درگیری در پاساژ علاءالدین دستگیر شدند

ایرنا نوشت: رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری پنج نفر از عاملان نزاع و درگیری در پاساژ علاءالدین که ضمن اخلال در نظم عمومی و تخریب اموال خصوصی باعث ایجاد رعب و وحشت در خیابان جمهوری شده بودند، خبر داد.

سردار علی ذوالقدری افزود: به دنبال دریافت پرونده ای مبنی بر درگیری و نزاع دسته جمعی و تخریب شیشه های پاساژ علاءالدین، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، محل اختفای متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات ضربتی روز گذشته آنها را دستگیر کردند.

ذوالقدری گفت: این پنج متهم به علت اختلافات شخصی در پاساژ علاءالدین اقدام به درگیری و نزاع دسته جمعی کرده بودند و چندین مغازه را در این پاساژ تخریب کردند، آنان دارای سوابق متعددی از جمله مشارکت در نزاع دسته جمعی منجر به ضرب و جرح، اخلال در نظم عمومی، حمل سلاح، زورگیری و حتی سرقت گوشی های موبایل شهروندان هستند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: براساس دستور قاضی پرونده و در راستای عبرت آموزی مخلان نظم و امنیت عمومی مقرر شد، این افراد در محل وقوع نزاع با حضور متهمان و در مقابل چشم شهروندان صحنه هایی از شرارت این افراد شرور بازسازی شود.

کدخبر: ۳۵۳۳۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر