کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۴۶۹۰
تاریخ خبر:

عاملان آزار کودک زباله‌گرد تسلیم پلیس شدند

دادستان عمومی و انقلاب فردیس از بازداشت عاملان آزار یک کودک خبر داده است. سخنگوی ناجا موضوع را دقیق‌تر شرح می‌دهد؛ این افراد که کودک زباله‌گرد را به درون سطل زباله انداخته و با انتشار کلیپی در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی شده بودند وقتی عرصه را برخود تنگ دیدند امروز صبح خود را تسلیم پلیس کردند.

به‌گفته حسن جهانشاهلو، دادستان فردیس این افراد بامداد امروز دستگیر شدند و در حال انتقال به دادسرا هستند تا تحقیقات تکمیلی پیرامون این پرونده انجام شود.

روز گذشته کلیپی مبنی بر آزار یک کودک زباله گرد در فضای مجازی دست به دست شد؛ در این کلیپ فردی کودک زباله گرد را به درون سطل زباله بزرگ اهنی در کنار خیابان هل داد وانداخت و سپس با تعدادی دیگر کودک را مورد استهزا و خنده قرار دادند. در پی انتشار این کلیپ وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی در گفتگو با فارس از شکایت بهزیستی از عامل اهانت کننده به کودک زباله‌گرد خبر داد و گفت: اگر این فرد شناسایی شود، حتما از وی شکایت می‌کنیم.

حاجی رضا شاکری دادستان عمومی و انقلاب استان البرز نیز در گفت وگو با فارس گفت: در رابطه با این موضوع، پرونده قضایی تشکیل شده است. لازم به ذکر است از بعد از ظهر روز گذشته برخی خبرگزاری ها به نقل از افراد مختلف خبر دستگیری فرد کودک آزار را اعلام کرده بودند در حالی که این فرد دقایقی پیش خودش را به پلیس معرفی کرد.

دادستان عمومی البرز گفته: این دو جوان متولد سال‌های ۱۳۶۷ و ۱۳۷۱ و هر دو کارگر هستند. یکی از آنها در شرکتی مشغول است و دیگری کارگر یک بنگاه معاملات ملکی است.

کدخبر: ۲۹۴۶۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mahmoudmahmir

    بهزیستی تاحالا کجابوده بچه تا گردن توسطل اشغال دنبال غذا بود برای خودش کاسه داغ تر از اش شده حالا تازه یادشون افتاده همچ ین بچهایی هستن که ما شکایت میکنیم تاحالا کجابودی که ازاین افراد حمایت کنید خیلی رودارن اینا

  • nirvana

    سناریویی از پیش نوشته شده