کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۸۵۱۰
تاریخ خبر:

عاشقان خودروهایی با کاورهای آینه‌ای و کرومی

روزنامه هفت صبح | در ماه‌های اخیر تعداد خودروهایی که صاحبان‌شان به سراغ کاورهای آینه‌ای و کرومی می‌روند بیشتر شده است؛ این کار جلوه‌ خاصی به بعضی از این خودروها داده است‌.
*** ب. ام.و ۴۲۸ کابریولت
عکسی که از این خودرو ثبت شده مربوط به روز ولنتاین امسال است؛ از این رو دیدن بادکنک‌های قرمز پشت این آلمانی اخمو نباید تعجب‌برانگیز باشد. این خودرو جزو آخرین سری از خودروهای ب.ام.و است که توسط پرشیاخودرو وارد شد. سری ۴ نسبت به سری ۳ در بازار کمتر پیدا می‌شود و آنقدر پرسابقه نیست‌ اما ظاهر جذاب در کنار پیشرانه‌‌ دو لیتری ۲۴۵ اسبی که شتاب ۶٫۲ ثانیه‌ای تحویل راننده می‌دهد، آنقدر راضی‌کننده هست که خریدار دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون برایش هزینه کند.

*** آلفارومئو میتو
میتو به اندازه‌‌ برادر بزرگ‌ترش جولیتا در ایران ندرخشید و خریداران ترجیح دادند به سراغ گزینه‌های قوی‌تر بروند. با این حال عاشقان آلفا در ایران نیز کم نیستند. رنگ قرمز رنگ اصلی آلفارومئو است که با کاور کرومی به خوبی ‌ روی این خودرو نشسته است.موتور ۱٫۴ لیتری توربوی میتو ۱۳۵ اسب بخار نیرو و شتاب ۸٫۵ ثانیه‌ای ارائه می‌دهد. زیر کاپوت این خودرو یکی از پیشرفته‌ترین پیشرانه‌های بازار قرار دارد که در کنار بازدهی بالا، مشکلات و پیچیدگی‌های فنی خاص خودش را دارد.

*** پورشه ۹۱۱ کررا اس
۹۱۱ کررا اس با وجود گذشت چندین سال از ورود آخرین سری‌اش حتی با زشت‌ترین رنگ‌ها هم حکم شمش طلایی روی چهار چرخ را دارد. کاور طلایی‌رنگ زیبای ۹۱۱ توانسته حق این اسپرت آلمانی تمام دوران‌ها را ادا کند. کمتر خودرویی در بازار هست که ۴۰۰ اسب بخار و ۴٫۸ ثانیه شتاب را در کنار پرفورمنس عالی موتور به راننده هدیه دهد؛ اما موتور ۳٫۸ لیتری کررا اس از عهده‌‌ این مهم برآمده است.

*** لندروور رنج‌روور ووگ
اگر از تعداد واو در نام این خودرو سرتان گیج رفت، تعجب نکنید چون خود این سواره‌نظام انگلیسی هم سرگیجه‌آور است! شاید شکل جعبه‌ای‌شکل این خودرو هر سلیقه‌ای را به سوی خود جذب نکند اما فراموش نکنید لندروورها از قدیم‌الایام به همه‌جارو بودن مشهورند و ووگ هم از این قاعده مستثنا نیست. با سیستم چهارچرخ متحرک این خودرو نهایت لذت را در کوه و دشت تجربه خواهید کرد؛ لذتی که در ب. ا.م و سری X و مرسدس بنز سری ML خبری از آن نیست. البته در شهر این خودرو تبدیل به گزینه‌ای آرام و سربه‌زیر می‌شود که چندان توان رقابت با خودروهای مذکور ژرمن را نخواهد داشت.

*** مرسدس بنز SL500
چند روز قبل از تنها SL500 فیس‌لیفت در ایران که توسط یکی از بازیگران مشهور خریداری شده بود گزارشی منتشر کردیم‌ اما این SL500 هم به اندازه‌‌ آن برادر خود خاص است. به خصوص با توجه به این نکته که SL500 حاضر از جمله SL های نسل قبل‌تر آخرین نسل کلاس SL است که به اعتقاد بسیاری از افراد زیباترین مدل این خودرو در کل تاریخ است.

*** مرسدس بنز S500
S500 نماد زیبایی، راحتی و خاص ‌بودن در بین سدان‌های فول‌سایز است. اگرچه معتقدیم ‌ رنگ مشکی بهترین رنگ برای کلاس S است و هر رنگ دیگری از ابهت آن می‌کاهد اما ناچاریم اعتراف کنیم که کاور آینه‌ای حسابی ارزش و زیبایی S500 حاضر را بالا برده است.

توضیحات

ب. ام.و 428 کابریولت

توضیحات

لندروور رنج‌روور ووگ

توضیحات

مرسدس بنز S500

توضیحات

پورشه 911 کررا اس

توضیحات

مرسدس بنز SL500

کدخبر: ۳۷۸۵۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر