کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۶۶۳۹
تاریخ خبر:

طلاق غول‌های خودروسازی در اثر کرونا تکذیب شد

هفت صبح| با وجود شایعاتی در خصوص به هم خوردن توافق فیات کریسلر و پژو سیتروئن در اثر شیوع بیماری کرونا در جهان، صنعت خودرو کماکان شاهد اتحاد یکی از بزرگترین مجموعه‌های ساخت خودرو در جهان است. این دو گروه که در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۹ بر سر ادغام به شکل ۵۰-۵۰ باهم توافق کردند، مالک شماری از مشهورترین برندها و سازندگان خودرو در جهان هستند.
مجله خبری اتوموتیونیوز در این راستا با انتشار گزارشی ضمن یادآوری تبعات بحران کرونا برای صنایع خودروسازی اعلام کرده : دو گروه خودروسازی FCA و PSA به توافق خود پایبند خواهند ماند.

به گفته مقامات گروه PSA، آینده آن چیزی که چهارمین خودروساز بزرگ جهان نام گرفته، در معرض خطر نیست و دو طرف به توافق خود پایبند می‌مانند.

طبق گزارش اتونیوز، گروه خودروساز فرانسوی اظهار داشته که متعهد به ادغام خود با فیات کرایسلر خواهد ماند علیرغم آنکه چشم انداز اقتصادی جهان با گسترش و شیوع کورونا ویروس تیره می‌شود.

شواهد موجود نشان می‌دهد شیوع ویروس کرونا خودروسازان را مجبور کرده که تولید خود را متوقف کنند و نمایندگی ها فروش خود را موقتا تعطیل نمایند.

این دو خودروساز در ماه دسامبر، کمتر از دو ماه از اعلام اولیه، هنگامی که هر دو تایید کردند که در مورد ادغام احتمالی بحث‌هایی در حال انجام است، تفاهم نامه ای امضا نمودند. گروه PSA همچنین تاکید کرده, شرایط پیش آمده قطعا ماندگار نخواهد بود و دو گروه فیات کرایسلر و پژو سیتروئن آینده‌ای روشن در پیش خواهند داشت.

کدخبر: ۳۱۶۶۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر