کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۱۸۸۷
تاریخ خبر:

ضربه احتمالی خوزه مورینیو بر پیکر نحیف استقلال

استقلالی‌ها بعد از پیروزی در مسابقه دیروز هنوز آب خوش از گلویشان پایین نرفته که با دوتا خبر بعد غافلگیر شدند.

خبر اول به شکایت شیخ دیاباته و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال برمی‌گردد. فارس نوشته: فیفا بعد از شکایت شیخ دیاباته در تاریخ ۲۰ جون( ۳۰ خرداد ماه) رای کمیته انضباطی خود را به باشگاه استقلال ابلاغ کرده‌ و سپس به باشگاه استقلال ۴۵ روز فرصت داد تا مطالبات وی پرداخت شود در غیر این صورت پنجره نقل و انتقالات به صورت اتوماتیک بسته خواهد شد.

در نامه اولیه به باشگاه استقلال که در شورای حل اختلاف حق به دیاباته داده شده، آمده این بازیکن حقوق ماهانه ۳۵ هزار دلاری خود را به علاوه رقم دیرکرد و جریمه آن را در این مدت دریافت نکرده است.

در بند ۶ نامه تاکید شده: در صورتی که باشگاه بدهی این بازیکن را تا ۴۵ روز پرداخت نکند (که این ۴۵ روز از ارسال نامه اولیه فیفا گذشته است) این باشگاه با مشکلاتی نظیر عدم جذب بازیکن داخلی و بین‌المللی جدید به مدت سه فصل مواجه خواهد شد. همچنین با وجود اعلام برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه اگر استقلال پول دیاباته را پرداخت کند باز هم پنجره نقل و انتقالات بسته می‌ماند،اما هر زمان این باشگاه مطالبات مهاجم اهل مالی را بدهد پنجره باز خواهد شد.

در نامه‌ای ارسالی اشاره شده باشگاه استقلال از سه پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو به دلیل عدم پرداخت مطالبات این بازیکن محروم شده اما هر زمان مطالبات پرداخت شود بلافاصله محرومیت برداشته خواهد شد. ضمن آنکه استقلال سه پنجره نقل و انتقالاتی فرصت دارد مطالبات این بازیکن را پرداخت کند و در صورتی که این کار را انجام ندهد محرومیت‌های دیگری توسط کمیته انضباطی فیفا برای این باشگاه در نظر خواهد گرفته شد.

در حالی که استقلالی‌ها هنوز از این خبر گیج بودند، خبر رسید خوزه مورینیو از آن سر دنیا ضربه بعدی را وارد کرده. سایت «سعودی اسپورت» خبر داد ژوزه مورینیو سرمربی آ.اس رم ایتالیا پدرو هافبک اسپانیایی را در لیست مازاد گذاشته و این بازیکن سابق بارسلونا و چلسی می تواند به هر تیمی برود.

طبق اعلام رسانه های عرب زبان پدرو از باشگاه های متمول عربستانی(الهلال و النصر) پیشنهاد دریافت کرده و این اقدام سرمربی سرشناس پرتغالی خدمتی بزرگ به این تیم های پیشنهاد دهنده است. پدرو فصل گذشته با قراردادی سه ساله به تیم رم ملحق شد ولی با تصمیم مورینیو باید از این تیم خداحافظی کند. الهلال و النصر به ترتیب رقبای استقلال و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دنبال این بازیکن هستند

کدخبر: ۴۰۱۸۸۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر