کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۳۸۱۴۵
تاریخ خبر:

صعود به رده سوم با سوپرگل ژیرو

دو تیم آرسنال و کریستال پالاس در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران به مصاف هم رفتند.

در این بازی آرسنال با دو گلی که ژیرو و ایووبی به ثمر رساندند توانست پیروز شود و به رده سوم جدول لیگ برتر انگلیس راه پیدا کند.بازی با برتری آرسنال آغاز شد. توپچی ها در دقیقه ۸ به اولین موقعیت جدی مقابل دروازه کریستال پالاس رسیدند. با پاس ژاکا، مونرئال در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد. وی توپ روی به دهانه دروازه فرستاد اما هیچکدام از مهاجمان آرسنال نتوانستند کار را تمام کنند.

در دقیقه ۱۴، سانچز پشت محوطه جریمه کریستال پالاس صاحب توپ شد و در حرکت در عرض، ضربه اش را به سمت دروازه این تیم زد اما توپ او به طور خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۱۸، میزبان به گل اول دست یافت. یک سوپر گل از اولیویه ژیروی فرانسوی. سانچز در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و توپ را روی دروازه ارسال کرد. ژیرو که توپ را پشت سرش می دید، با یک حرکت نمایشی بسیار زیبا توپ را به طاق دروازه هنسی فرستاد.

در دقیقه ۳۷ پالاس به اولین موقعیت نصفه و نیمه خود رسید و شوت کابایه به راحتی در آغوش پیتر چک قرار گرفت. بازی کاملا در اختیار توپچی ها بود.

در دقیقه ۴۵ آرسنال در آستانه زدن گل دوم بود. تعلل مدافعان پالاس باعث شد توپ در مقابل دروازه به سانچز برسد اما ضربه او را هنسی مهار کرد. در برگشت نیز توپچی ها موفق نبودند و توپ دور شد. موقعیت بسیار خطرناکی برای آرسنال از دست رفت.با شروع نیمه اول، کریستال پالاس یک موقعیت بسیار خوب به دست آورد. در دقیقه ۴۷ تاوسند توپ را روی دروازه آرسنال سانتر کرد و ضربه سر بنتکه در موقعیتی بسیار خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. مهاجم بلژیکی می توانست بهتر کار کند.

پس از این موقعیت آرسنال باز هم نبض بازی را در اختیار گرفت و توانست خطرات زیادی را ایجاد کند. در دقیقه ۴۹ سانچز در محوطه جریمه پالاس صاحب موقعیت بسیار خوب شد اما ضربه او به پشت دان برخورد کرد.در دقیقه ۵۶ آرسنال به گل دوم رسید. سانچز پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس عمقی، مونرئال را صاحب توپ کرد. مدافع اسپانیایی توپ را روی دروازه ارسال کرد و ایووبی توانست با ضربه سر حساب کار را ۲-۰ کند.

در دقیقه ۵۹ کریستال پالاس صاحب یک ضربه کرنر شد. توپ روی دروازه ارسال شد و ضربه سر خطرناک بنتکه را چک مهار کرد. در بازگشت کابایه با یک ضربه والی دروازه آرسنال را تهدید کرد اما چک اجازه نداد دروازه اش باز شود.

در دقیقه ۷۱ سانچز در موقعیتی خوب توپ را روی دروازه کریستال پالاس ارسال کرد اما ضربه خطرناک ژاکا را مدافعان پالاس دور کردند.

در دقیقه ۸۹ شوت رمزی از کنار دروازه به صورت خطرناکی به بیرون رفت تا بازی با همان نتیجه ۲-۰ به پایان برسد.

منبع: طرفداری

کدخبر: ۱۳۸۱۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mahammad

    ینی ممکنه امسال دیگه چهارم نشه؟؟؟