کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۴۰۹۶
تاریخ خبر:

صحبتهای انصاری‌فرد بعد از استعفا!

مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس با انتقاد از وزیر ورزش گفت که در جلسات هیئت مدیره به او توهین می‌شد و این اعضا از حمایت وزیر هم برخوردار بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدحسن انصاری فرد درباره اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسولیس گفت: اعضای هبئت مدیره پرسپولیس بدون اطلاع من خبر برکناری قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه که از یاران باوفای باشگاه، دلسوز، زحمتکش و کاربلد بوده را روی سایت باشگاه منتشر کردند. من از این اتفاق شوکه شدم.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع آقای رسولی‌پناه رئیس هیئت مدیره پرسپولیس متنی با لحن جسارت‌آمیز برای من فرستادند. باعث تاسف است که رئیس هیئت مدیره‌ای به مدیرعاملش اینگونه می‌نویسد که «مصوبه امروز هیئت مدیره را اینستاگرام و اپلیکیشن باشگاه کار اما سایت باشگاه تحریف کرده، لذا خواهشمند است نسبت به اصلاح آن سریعا اقدام فرمایید. فعالیت‌های آقای قدوسی طبق مصوبه امروز هیئت مدیره غیرقانونی است لذا عواقب آن برعهده جنابعالی است.»

مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس که با برنامه فوتبال برتر صحبت می‌کرد، گفت: درگیری‌های ما با اعضای هیئت مدیره خیلی زیاد بود اما به خاطر آرامش پرسپولیس نمی‌خواستم هواداران متوجه این مسائل شوند. اعضای هیئت مدیره اما کار را به جایی رساندند که واقعا جای ماندن نیست. مدیرعاملی که نتواند مدیر روابط عمومی‌اش را نگه دارد و هنوز بعد از بیش از ۶ ماه عضو هیئت مدیره نشده دیگر نمی‌تواند کار کند. این در حالی است که آقای عرب ۲ ماه است از هیئت مدیره رفته است.

انصاری‌فرد گفت: در جلسه روز دوشنبه هیئت مدیره صراحتا اعلام کردند که وزیر ورزش گفته قدوسی نباید باشد. دلیل این موضوع را پرسیدم که گفتند به صد دلیل؛ من هم گفتم یک دلیل را بگویید. گفتند اسپانسر و کارگزار باشگاه گفته قدوسی با ما همکاری نمی‌کند در حالی که او شبانه‌روز برای باشگاه زحمت کشید.

وی اظهار داشت: این باشگاه مبارک خودشان باشد. در هفت هشت ماه گذشته با آقای قدوسی و دیگر همکارانم شبانه‌روزی کار کردیم اما در هیئت مدیره به من اهانت‌های مختلفی شد. من صورتم را با سیلی سرخ نگه داشتم. آقای هاشمی ۶ جلسه در هیئت مدیره غیبت می‌کرد و پس از حضور در جلسه با من خیلی وقیحانه حرف می‌زد و جسارت‌های زیاد و بی‌ادبی و توهین می‌کرد.

مدیرعامل مستعفی پرسپولیس یادآور شد: به وزیر ورزش گزارش دادم و گفتم دل هیئت مدیره با ما نیست و نمی‌خواهند ما کار کنیم. چهار چرخ باشگاه را فلج کردند. ما بحث‌های اقتصادی خیلی خوبی داریم و شب عید باید به بازیکنان پول بدهیم، زیر ساخت‌ها را درست کردیم و درآمدهای خوبی داریم. نمی‌دانم از طرف چه مقامی بوده اما هر جا درباره این مسائل رفتیم به درِ بسته خوردیم. با یک بانک در حال انعقاد قرارداد بودیم اما صبح روز دوشنبه معاون اقتصادی باشگاه را راه ندادند که در جلسه حاضر شود.

انصاری‌فرد گفت: با عذرخواهی از همه هواداران که صادقانه برای آنها کار کردیم و دوست‌شان دارم از سمت خود استعفا می‌کنم. برای من همکاری با آقای قدوسی که هفت ماه بدون حقوق کار کرد، افتخار است. با تمام وجود کار کردیم و نتیجه‌اش هم صدرنشینی با ۱۰ امتیاز اختلاف بود. متاسفانه هیئت مدیره‌ از جانب وزیر ورزش کاملا حمایت می‌شد، از سه ماه پیش که آقای رسولی‌پناه به عنوان رئیس هیئت مدیره مشغول فعالیت شد متوجه شدم که وزیر فقط با ایشان مسائل را «چِک» می‌کند و هیچ ارتباطی با من نداشت. جلسات مخفیانه‌ای بدون حضور من برگزار می‌کردند. اینها همه نشان می‌دهد که ماهیت کار چیست.

وی تصریح کرد: به وزیر ورزش می‌گویم که اگر به من اعتقادی نداشتید چرا من را آوردید؟ وعده دادید که امروز و فردا عضو هیئت مدیره می‌شوید. به وزیر گفتم وقتی مرا به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب نمی‌کنید هیئت مدیره می‌گوید وزیر از مدیرعامل حمایت نمی‌کند و هر چه از دهانشان درمی‌آید به من می‌گویند. در سکوت همه اعضا، آقای هاشمی انواع و اقسام توهین‌ها را به من کرد. در جلسه آخر توهین‌هایی کرد که شرمم می‌آید بگویم. ماندن من به صلاح پرسپولیس نیست چرا که منابع مالی ما را قفل کردند. زیرساخت‌هایی که آماده کردم حتما با رفتن من گشایش پیدا می‌کند و مطمئنم باشگاه به درآمد خوبی می‌رسد.

انصاری‌فرد گفت: با وجود کارشکنی‌های هیئت مدیره ما شبانه روز کار می‌کردیم. یک اسپانسر را خودم آوردم اما بعدا دیدم با هیئت مدیره هماهنگ شده و بدون حضور من کارهایی را انجام می‌دادند. صراحتا در دو سه جلسه آخر هیئت مدیره گفتند مدیر روابط عمومی مانع درآمدزایی باشگاه شده است.

وی درباره اینکه آیا امکان فعالیتش در باشگاه وجود دارد، خاطرنشان کرد: نه، چون جسارت‌هایی می‌شود و وزیر ورزش هم از اعضای هیئت مدیره حمایت می‌کند. این نشان می‌دهد که هیئت مدیره با وزیر هماهنگ است و من در این بین غریبه‌ام. شاید تصورشان این بود که در مقطعی که برانکو رفت باید انصاری‌فرد می‌آمد و آرامش را در پرسپولیس حاکم می‌کرد ولی الان منافعی دارند که با خصوصیات اخلاقی من سازگار نیست.

انصاری‌فرد عنوان کرد: هواداران بدانند مشکلی ایجاد نمی‌شود و این افراد پول را خواهند آورد. بعد از رفتن کالدرون وزیر ورزش گفت که ۳۰۰ هزار دلار پول این مربی آماده است اما وقتی کالدرون نیامد هیچ کمکی به مدیرعامل نشد. فقط ۲ میلیارد آقای رسولی‌پناه آورد که گفت باید از پول یکی از اسپانسرها بدهیم که در نهایت این کار را هم عقیم گذاشتند.

توضیح هفت صبح: پایگاه خبری فوتبالی مدعی شده بعد از استعفای مدیرعامل پرسپولیس، احتمال استعفای سرپرست استقلال هم به خاطر مشکلات مالی زیاد این باشگاه وجود دارد.

کدخبر: ۳۱۴۰۹۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر