کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۹۲۶۳
تاریخ خبر:

شنیده شدن صدای انفجار در ۲۰ کیلومتری سایت نطنز

خبرگزاری ایرنا نوشت: «منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار شدید در آسمان ‌نطنز خبر می‌دهند.» براساس این گزارش، افراد محلی از شنیدن صدای دو انفجار در منطقه بادرود در حدود ۲۰ کیلومتری سایت نطنز خبر می‌دهند. سایت نطنز یکی از تاسیسات اصلی هسته‌ای ایران است. فرماندار نطنز گفته است: «هنوز جزئیات دقیقی از این موضوع در دست نیست و به محض مشخص شدن شرح ماجرا اعلام خواهد شد.» خبرگزاری فارس نوشته است: «شنیده‎های غیررسمی از انهدام یک پهپاد ناشناس حکایت دارد.» فارس صدای انفجار را مهیب گزارش کرده است.

خبرگزاری نسیم هم نوشته: «شدت انفجار در نطنز به حدی بود که موج انفجار باعث آسیب به در بعضی خانه‌ها شده است.» نورنیوز نوشت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از منطقه، شلیک موشک پدافندی در آسمان منطقه بادرود با هدف آزمایش واکنش سریع نسبت به تهاجم احتمالی شلیک و با هدایت سایت پدافندی منطقه در آسمان منفجر شده است.

رمضانعلی فردوسی فرماندار نطنز در گفت‌وگو با ایسنا درباره گزارش‌هایی مبنی بر شنیده‌شدن صدای انفجار در فضای آسمان نطنز، گفت: صدایی شبیه به انفجار در ساعت ۲۰:۱۵ امشب در نطنز شنیده شده است که علت این انفجار هنوز مشخص نیست و خبر موثقی در این باره نداریم اما مسئولان نظامی و انتظامی در حال بررسی منبع و علت این انفجار هستند. تنها با صراحت می‌توانیم بگویم که خوشبختانه هیچ ضرر مالی و جانی حادث نشده است. بنده در هنگام این رخداد در حال رانندگی بودم و صدایی نشنیدم و نتیجه نهایی بررسی‌ها فردا اعلام خواهد شد.

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از منطقه، موشک پدافندی با هدف آزمایش واکنش سریع نسبت به تهاجم احتمالی شلیک و با هدایت سایت پدافندی منطقه در آسمان منفجر شده است.

کدخبر: ۴۲۹۲۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر