کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۳۹۵۷
تاریخ خبر:

اعلام شماره‌حساب برای پراخت جریمه نداشتن ماسک

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: شماره حساب وزارت بهداشت برای واریز جرایم به دولت اعلام شده است.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در پی مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر جریمه مالی افراد یا صنوفی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و یا از زدن ماسک در مکان های عمومی خودداری می‌کنند، وزارت بهداشت شماره حساب متمرکز جهت واریز این جریمه ها را به دولت اعلام کرده است و کلیه وجوه حاصل از این جرایم در مسیر مدیریت پیشگیری و مقابله با این بیماری در کشور هزینه خواهد شد.

به گفته وی شماره حساب شبا
IR320100004101033138160099
نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام پرداخت سایر منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این امر اختصاص یافته است.

این خبر درحالی منتشر شده که خبرگزاری فارس از قول فرمانده انتظامی پایتخت نوشته: تا این لحظه کسی به خاطر ماسک نزدن جریمه نشده است؛ در حال دنبال کردن ساز و کار این طرح هستیم و جزئیات آن را اعلام می‌کنیم.

به‌گفته سردار حسین رحیمی فرمانده پلیس همکاری کامل و دقیقی با ستاد کرونا در تهران داشته است و طبق گفته رئیس‌جمهور بیشتر برخوردها ایجابی و ارشادی است و تا این لحظه کسی جریمه نشده است. رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به این سوال که جریمه افرادی که ماسک نمی‌زنند توسط دوربین‌ها اعمال می‌شود یا مأموران پلیس؟ تصریح کرد: در حال دنبال کردن ساز و کار این طرح هستیم و ان‌شاءالله جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.

کدخبر: ۳۵۳۹۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Mansourov

    پیامکهای اشتباهی درراه است!

  • ha.ah.1354

    خیلی ممنون از حمایت‌های بی دریغ دولت از ملت