کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۳۹۶۹
تاریخ خبر:

شروع همرفیق با محمدزاده، تنابنده و بیاتی

روزنامه هفت صبح، گروه تلویزیون | هفته اول آبان؛ یعنی حدود ۱۴ روز دیگر برنامه همرفیق با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی و نویسندگی سروش صحت منتشر می‌شود. این برنامه همانطور که پیش‌تر نوشتیم بازگشت شهاب حسینی به عرصه اجراست. او این‌بار چه خواهد کرد و آیا برنامه‌اش موفق خواهد بود؟ عجالتا این گزارش نمی‌خواهد دست به پیش‌بینی بزند، بلکه حاوی اطلاعات تازه‌ای درباره همرفیق است؛ برنامه‌ای که اطلاعات درباره آن به شکل قطره‌چکانی وارد رسانه‌ها شده است.

*** مهمان‌های سه قسمت اول
پیش‌تر اعلام شده بود که نوید محمدزاده یکی از مهمان‌های همرفیق است. حتی شایعه‌ای به گوش رسید که او برای این برنامه ۵۰۰ میلیون تومان دستمزد گرفته. ‌البته روابط‌عمومی برنامه خبر را تکذیب کرد. حالا بشنوید که بعد از نوید محمدزاده، نوبت به پخش گفت‌وگو با نازنین بیاتی و محسن تنابنده می‌رسد. سازندگان برنامه تصمیم گرفته‌اند سراغ مهمان‌هایی بروند که حضورشان در برنامه‌ها و محافل خبری کمتر بوده است. تا اینجا برگ برنده همرفیق، نوید محمدزاده است که معمولا تن به گفت‌وگو نمی‌دهد. بیاتی و تنابنده هم مدتی است گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته‌اند.

*** مهمان‌ها با رفیق خود می‌آیند
تاکنون حدس و گمان‌ها این بود که همرفیق یک شو اینترنتی است که مجری و مهمان در فضایی شاد گپ‌وگفت می‌کنند؛ مثل برنامه‌های مشابه. بااین‌حال چنین حدسی درست نیست، چراکه شهاب حسینی و دوستانش وارد فضای متفاوتی شده‌اند. محور این برنامه رفاقت است. در همرفیق هر مهمان به همراه بهترین رفیق خود حاضر می‌شود و بخش اصلی گفت‌و گو درباره رفاقت و راه‌ورسم آن است. نکته دیگر اینکه سازندگان همرفیق بنا ندارند با مهمان وارد چالش و مچ‌گیری شوند، بلکه برنامه به نوعی پاسداشت آنهاست.

*** موسیقی زنده امیر توسلی
برنامه همرفیق مثل شوهای اینترنتی، موسیقی زنده هم دارد که در استودیو اجرا می‌شود. امیر توسلی سرپرستی گروه موسیقی این برنامه را برعهده دارد. توسلی از آهنگسازان پرکار سینما و تلویزیون محسوب می‌شود که شاخص‌ترین اثر او در شبکه خانگی سریال شهرزاد است. او در شبکه خانگی برای قلب یخی و هیولا هم آهنگسازی کرده است.

*** با حضور تماشاگران
چندی پیش شایعه شده بود که به دلیل کرونا برنامه همرفیق بدون حضور تماشاگران ضبط می‌شود. بااین‌حال برنامه تماشاچی دارد و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی شهاب حسینی را همراهی می‌کنند. روز گذشته حسن خدادادی، تهیه‌کننده برنامه هم اعلام کرد: «به‌خاطر شرایط کرونایی و پروتکل‌های بهداشتی با وجود هزینه‌های بسیار بالایی که در برنامه وجود دارد، صلاح بر این دیدیم که به دلیل رفاقت با مردم و حفظ سلامتی آنها، با وجود اینکه کلیه پروتکل‌های بهداشتی در حین ضبط برنامه رعایت می‌شود، ضبط برنامه را یک هفته به تعویق انداخته و به امید خدا از ابتدای آبان‌ماه ادامه ضبط برنامه انجام گیرد.» با این حساب از هفته آینده قسمت‌های جدید همرفیق گرفته خواهد شد.

*** پخش از هفته اول آبان
درباره اینکه همرفیق دقیقا در چه مرحله‌ای است اطلاع‌رسانی نشده، اما از ادبیات تهیه‌کننده و نیز خبرهایی که در محافل خصوصی به گوش می‌رسد، می‌شود فهمید که چند قسمت از این برنامه ضبط شده و مجوز هم دریافت کرده است. قسمت اول همرفیق هفته اول آبان توزیع خواهد شد و به احتمال فراوان دوشنبه‌های هر هفته در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. زمان اختصاص داده‌شده به همرفیق یک ساعت است، اما بسته به مهمان و سوژه احتمال دارد زمان برخی قسمت‌ها بیش از یک ساعت
شود.

*** هوای تازه برای وی او دی‌ها
در مورد هزینه‌ها و دستمزدهای این برنامه شایعات فراوانی به گوش می‌رسد اما هرچه هست همرفیق با گذر از تونل کسب مجوز از ساترا می‌تواند برگ برنده‌ای در فضای مجازی باشد و نشان دهد که چه ظرفیت‌هایی در خارج از تلویزیون اما در زیر چتر قوانین در عرصه نمایش و سرگرمی وجود دارد. با کمی فضای بازتر و بدون بخشی از مقررات بی‌جهت و دست و پاگیر.

کدخبر: ۳۵۳۹۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر