کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۵۱۸۲
تاریخ خبر:

سه نامزد نهایی جایزه THE BEST فیفا مشخص شدند

جایزه THE BEST که هر ساله از سوی فیفا به بهترین بازیکن و مربی در فوتبال زنان و مردان اهدا می‌شود قرار است امسال نیز در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۲ و در مراسمی به صورت آنلاین به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار شود. پیش از این فیفا فهرستی از یازده بازیکن را اعلام کرده بود و رای‌گیری عمومی نیز روی سایت این سازمان برای فوتبال‌دوستان در دسترس بود تا بازیکنی را انتخاب کنند که از نظر آنها بهترین عملکرد در سال ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته بود.

پیش از این کریم بنزما (فرانسه/ رئال مادرید)، کوین دی بروین (بلژیک/ منچسترسیتی)، کریستیانو رونالدو (پرتغال / یوونتوس / منچستریونایتد)، ارلینگ هالند (نروژ/ بوروسیا دورتموند)، جورجینیو (ایتالیا/ چلسی)، انگولو کانته (فرانسه/ چلسی)، روبرت لواندوفسکی (لهستان/ بایرن مونیخ)، کیلیان امباپه (فرانسه/ پاری سن ژرمن)، لیونل مسی (آرژانتین/ بارسلونا/ پاری سن ژرمن)، نیمار (برزیل/ پاری سن ژرمن)و محمد صلاح (مصر/ لیورپول) در فهرست اولیه اعلام شده از سوی فیفا حضور داشتند.

دقایقی پیش فیفا اعلام کرد که سه بازیکن نهایی دریافت این جایزه در سال ۲۰۲۲ لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی و محمد صلاح هستند. این در حالی است که شاید بسیاری انتظار داشتند که نام کریم بنزما را نیز مانند رده‌بندی اهدای جایزه توپ طلا در بین سه نفر نهایی این فهرست بینند اما به نظر می‌رسد که عملکرد درخشان محمد صلاح در آخرین ماه سال ۲۰۲۱ باعث شده که این بازیکن بالاتر از مهاجم رئال مادرید در بین سه نامزد دریافت این جایزه قرار بگیرد. از سوی دیگر، روبرت لواندوفسکی که به عقیده بسیاری باید برنده جایزه توپ طلای امسال می‌شد نیز امیدوار است که بتواند در دریافت این جایزه از لیونل مسی پیشی بگیرد و برای دومین سال متوالی برنده جایزه THE BEST فیفا شود.

کدخبر: ۴۳۵۱۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر