کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۹۲۸۸
تاریخ خبر:

سهمیه بنزین رانندگان تپ‌سی نامحدود شد

امروز دو خبر برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی منتشر شد . اول اینکه شرکت تپ‌سی اعلام کرد که علاوه بر سهمیه بنزینی که دولت برای رانندگانش در نظر گرفته ، مابقی بنزین مصرفی هم مشمول سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی خواهد شد و مابه التفاوت آن را خود شرکت تپ‌سی به رانندگان می‌دهد.

سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی

بر اساس این خبر ، رانندگانی که در طول یک هفته، بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر (معادل ۷۰ لیتر سقف سهمیه تعیین شده توسط وزارت کشور) در تپ‌سی فعالیت داشته باشند، به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مازاد ، ۱۵ هزار تومان از تپ‌سی هزینه بنزین دریافت می‌کنند و عملا سهمیه بنزین دولتی رانندگان تپ سی کامل شده است و خودروهای پلاک شخصی فعال در تپ‌سی، بدون نیاز به ثبت نام، در ابتدای هر هفته، مبلغ سهمیه خود را به صورت اعتبار در اپلیکیشن سفیران(رانندگان) دریافت می‌کنند. پیامک میزان پیمایش نیز شنبه هر هفته به صندوق پیام داخلی اپلیکیشن رانندگان ارسال می‌شود.

خبر دیگر اینکه سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود به واریز نشدن یارانه بنزین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی واکنش نشان داد و گفت: براساس اطلاعات موجود و برمبنای ارایه گزارش‌های پیمایشی ما به التفاوت قیمت بنزین سهمیه‌ای و آزاد به حساب رانندگان تاکسی‌های اینترنتی واریز شده است.

ربیعی افزود: بنده بعد از جلسه سخنگویی امروز حتما به صورت رندم با رانندگان این شرکت‌ها تماس و آمار خواهم گرفت، اما براساس اطلاعات موجود پس از ارایه گزارش پیمایش‌ها در یک ماه اخیر مابه التفاوت نرخ بنزین آزاد و سهمیه‌ای به حساب رانندگان واریز شده است.

کدخبر: ۲۹۹۲۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر