کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۴۳۲۵
تاریخ خبر:

سرما در راه است

برنا نوشت: یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

فریبا گودرزی، یک کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور گفت: امروز با ورود سامانه بارشی در ۲۴ ساعت آینده در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، زنجان، کردستان، همدان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان و چهارمحال بختیاری و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران و همچنین در مناطق مرتفع و سردسیر بارش‌ها بصورت برف خواهد بود. فردا پنجشنبه بارش‌ها در شمال غرب کم می‌شود و بارش‌ها به بخش‌هایی از مرکز و برخی از مناطق کشور فارس، بوشهر گسترش پیدا میکند.

گودرزی ادامه داد: جمعه در مناطقی از خراسان شمالی، خراسان رضوی و مناطقی از کرمان بارش‌ها بصورت پراکنده خواهد بود. به لحاظ دمایی فردا پنجشنبه نیمه غربی کشور به طور محسوسی کاهش هوا را دارد و هوا در نیمه غربی سردتر می‌شود. روز جمعه نیمه شرقی کشور سردتر می‌شود. میانگین هوا در سطح کشور ۱۲ درجه کاهش دما را پیش بینی میکنیم.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: میانگین هوا در سطح کشور ۸ تا ۱۲ درجه کاهش دما را داریم. امروز برای جنوب غرب، غرب وزش بادهای شدید را داریم فردا علاوه بر غرب کشور مناطقی از شرق کشور وزش باد شدید و منجر به گردوخاک می‌شود؛ و روزهای یکشنبه هم آب‌های خلیج فارس مواج خواهد بود. هوای امروز تهران ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده باران را دارد. فردا هوای تهران بارانی همراه با کاهش دما خواهد بود.

کدخبر: ۳۷۴۳۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر