کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۴۰۵۵
تاریخ خبر:

سردار اشتری: دستی که قمه می‌کشد، باید قلم شود

ایسنا: سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در مورد انتشار برخی تصاویر از بی احترامی به پلیس در فضای مجازی نیز تصریح کرد: بخشی از حرکاتی که در فضای مجازی صورت می گیرد، منشا خارجی داشته و حساب شده است. دشمنان متوجه شده اند که پلیس، پلیس مدنظر مردم و پلیس هوشمندی است که به گفته کارشناسان در عرصه های مختلف وظیفه اش را خوب انجام داده و البته معنایش این نیست که هیچ اشتباهی نداشته باشیم، اما مسیر مسیر درستی بوده است. به همین دلیل هم دشمنان می خواهند جایگاه پلیس را خدشه دار کنند.

وی با بیان اینکه ما پلیس آمریکا و کشورهای دیگر نیستیم، گفت: مخاطبان ما، مردمی هستند که ولی نعمت ما هستند. در عین حال با قانون شکنان با شدت برخورد می کنیم. کسی که با یک سلاح به بانکی حمله کرده و مردم را می ترسد و کسی را به قتل می رساند و محارب است را یا باید بگیرید یا باید بکشید. دستی که به سمت مردم قمه می کشد، باید قلم شود.

رییس پلیس کشور با بیان اینکه یکی از دغدغه های ما بحث جانباختگان و مجروحان حوادث رانندگی است، گفت: این حوادث واقعا ضربه بزرگی به کشور است. متاسفانه گرچه عامل انسانی در وقوع تصادفات هم درصد بالایی دارد اما بسیاری از جاده های ما استاندارد نیست و چندهزار نقطه حادثه ساز داریم. خودرو هم بسیار مهم است. خودروسازان ما باید به ایمن سازی خودروهایشان دقت کنند. در همین راستا ما اعلام کردیم که اگر پراید با این جنبه ایمنی که دارد تولید شود، حتما ممانعت خواهیم کرد و اعلام هم کردیم که شماره گذاری نمی شود مگر اینکه بتواند استانداردها را دریافت کند.

کدخبر: ۲۸۴۰۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    چقدرهم ترسیدن تاحالا!