کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۰۲۶۸
تاریخ خبر:

آخرین وضعیت پرونده سحر تبر در دادسرای اطفال

شرط می‌بندم همه موضوع سحر تبر را فراموش کرده بودید و خبر نداشتید او هنوز در زندان است.

سحر تبر در زندان

وکیل فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر آخرین وضعیت پرونده موکلش را توضیح داده است:

به‌گفته سعید دهقان پرونده موکلم از سوی دادسرای ارشاد به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب ارسال شده است. او متولد سال ۸۰ است و در تاریخ دستگیری یعنی در اوایل مهرماه امسال بالای ۱۸ سال بوده اما از آنجا که در زمان تشکیل پرونده و در زمان وقوع، هنوز به سن قانونی رشد نرسیده بود در نتیجه کودک محسوب می‌شود و دادسرای ویژه جرایم اطفال و نوجوانان باید به این پرونده رسیدگی کند.

دهقان گفت: بنابراین بر فرض وقوع جرم و تشکیل پرونده قضایی، این اقدام برای کودکان و نوجوانان در این سن به طور یقین در صلاحیت دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اطفال و نوجوانان است.

این وکیل دادگستری گفت: تمام اسناد و مدارک روانپزشکی موجود در مورد موکلم نشان می‌دهد که حتی سال‌ها قبل از رسیدن به سن قانونی رشد، او به افسردگی و برخی اختلالات روانی مبتلا بوده و حتی در سال ۹۴ در بیمارستان الغدیر بستری شده است و حتی زمانی هم در بیمارستان فوق‌تخصصی روانپزشکی ۵۰۵ نزاجا و بیمارستان روانپزشکی میمنت بستری بوده است. با توجه به این شرایط بیماری جای موکلم در زندان نیست.

وی گفت: تمام تأییدیه‌های پزشکی قانونی در پرونده موکلم وجود دارد و از دادسرا انتظار داریم نسبت به فک قرار بازداشت موکلم به دلیل داشتن بیماری روانی و همچنین فاقد سن قانونی اقدام کند.

کدخبر: ۳۰۰۲۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ely

    ول کنین این بدبختو بابا. بیچاره نیاز به درمان روحی داره چرا انداختینش زندان آخه؟

  • 09191928148

    این جن بد صدا مگه اطفال بود؟

  • Amirkhan56

    خدا شفایش دهد