کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۲۰۶۹
تاریخ خبر:

هفت‌صبح معرفی می‌کند: ستارگان لایوهای شبانه

روزنامه هفت صبح| تمام چهره‌هایی را که در طول قرنطینه با لایوهای شبانه شگفت‌زده‌مان کردند بشناسید. نزدیک به یک ماه و نیم است که قرنطینه‌ایم و در این مدت هر چند شب یک‌بار و حتی بعضی وقت‌ها هر شب با دیدن لایو اینستاگرامی چهره‌های مختلف شگفت‌زده شده‌ایم؛ افرادی که اغلب خارج از کشور هستند اما ستاره‌های داخلی اینستاگرام هم بیکار نبوده‌اند.

*** پسر شگفت‌انگیز
آرات پسری شش ساله و اهل بابل است، از چند سال پیش به خاطر ورزش‌های سنگین و بدن عضلانی پایش به رسانه‌ها باز شده، حالا رفته سراغ فوتبال و حتی گفته می‌شود باشگاه‌های بارسلونا و لیورپول دنبال قرارداد بستن با او هستند. رسانه‌های زیادی از آرات به عنوان پدیده یاد کرده‌اند و حتی ستاره‌هایی مثل مسی در صفحه اینستاگرامش اعلام حضور کرده‌اند.

پدر آرات با حرف‌های عجیب و غریبی که در شب‌های گذشته درباره توانایی‌های پسرش زده و برنامه‌های عجیب‌تری که برای آینده او ریخته پای ثابت بحث‌های مربوط به کودک آزاری شده است. قبل از خروج آرات از ایران هم پدر او متهم به تباه کردن کودکی پسرش و حتی خوراندن مکمل‌های نامناسب به او بود.

*** خانم حاشیه
مهناز افشار همان موقع که در ایران بود هم حاشیه‌های کمی نداشت؛ از ازدواجش با پسر محمدعلی رامین تا توصیه برای مصرف یک داروی ترک اعتیاد مشکوک و توئیت‌های جنجالی که هر چند وقت یک بار او را وادار به توضیح و دفاع می‌کرد. او که یکی از گران‌ترین بازیگران زن سینمای ایران بود بعد از ازدواج با پسر وزیر احمدی نژاد و خواندن خطبه عقدش توسط رئیس دولت اصلاحات،‌ از خود رئیس‌جمهور دولت‌های نهم و دهم اعلام برائت کرد، بعد هم در مهر ماه ۹۸ به صورت تلویحی خبر جدایی‌اش از یاسین رامین را اعلام کرد.

چیزی که از این ازدواج برایش ماند غیر از یک دختر، پرونده دنباله‌دار واردات شیرخشک‌های آلوده بود که از طرف هلال احمر علیه یاسین رامین باز شده بود؛ ماجرایی که هنوز هم بعد از جدایی دست از سر افشار برنداشته و هر چند وقت یک‌بار او را وادار به واکنش می‌کند. او بعد از مهاجرتش که بلافاصله بعد از طلاق اتفاق افتاد،فقط برای مدتی آرام گرفت و به سرعت در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای به عنوان داور برنامه استعدادیابی دیده شد، پوشش او در این برنامه کاری کرد که بقیه حاشیه‌های مهناز افشار برای مدتی فراموش شوند.

او که حالا ‌همراه دخترش زندگی می‌کند یکی دیگر از ستاره‌های شب‌های لایو قرنطینه‌ای بود. یک بار لباسی که تنش بود داستان درست می‌کرد، یک بار هم حرف‌هایی که می‌زد. چندبار هم حمله کاربران به او خبری شد. او ۴۲ ساله است.

** پسر طبیعت
این لقبی است که امیرحسین مقصودلو یا همان تتلو تازگی‌ها برای خودش انتخاب کرده و اتفاقا در دعوای جدیدی که با علی کریمی و پیام صادقیان داشته به آنها هشدار داده طبیعت انتقام پسرش را از آنها خواهد گرفت. تتلو که کارش را با موزیک رپ زیرزمینی شروع کرد و حالا همه چیز می‌خواند، با داشتن بیشتر از ۴میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام تا الان رکوردهای زیادی را جا‌به‌جا کرده است مثل رکورد بیشترین کامنت‌های یک پست در اینستاگرام تا تعداد بیننده‌های همزمان لایو اینستاگرامی که البته دومی حاصل همکاری‌اش با یکی دیگر از ستاره‌های عجیب اینستاگرام بود.

تتلو ۳۳ ساله که حالا ساکن ترکیه است اما چندباری تا نزدیکی‌های مهاجرت به انگلستان رفته، هر روز مرزهای جدیدی را در ساختن موزیک‌های مورد پسند نوجوان‌ها و بعضا جوان‌ها پشت سر می‌گذارد که سن دارترها یا محافظه کارها از شنیدنش هم شاخ در می‌آورند. او زمانی که هنوز در ایران بود بارها در مورد مسائل مختلف تغییر موضع داد و از هیچ کاری برای گرفتن مجوز فعالیت فروگذار نکرد.

مدتی هم دنبال پیوستن به تیم‌های استقلال و پرسپولیس بود که از جانب آنها بی‌مهری دید. اصلا خیلی‌ها می‌گویند بخش بزرگی از رفتارهای او ریشه در همین ناکامی‌هایی دارد که او در ایران تجربه کرد. به‌خصوص دوبار زندان افتادنش. او به خاطر تشویق هوادارانش به کشیدن گل و از این خرت و پرت‌ها از گرجستان اخراج شد و چیزی نمانده بود از استانبول هم به سمت تهران دیپورت شود.

*** اوج شگفتی
شاید حسن آقامیری را بتوان یکه تاز شگفتی سازی در این شب‌ها دانست. رقبای او مثل تتلو و آرات قبلا هم ماجراهای عجیبی داشته‌اند اما او که پیش از این به عنوان یک چهره مذهبی معترض شناخته می‌شد و بزرگ‌ترین جنجالش همان خلع لباس شدنش بود، در شب‌های گذشته با حضور در لایو یکی از خواننده‌های آن طرف آبی (احلام خواننده خوزستانی و ۲۹ساله مقیم دوبی) مثل بمب صدا کرد.

آقامیری ۴۱ ساله که تحصیلات حوزوی دارد و مدت‌ها در لباس روحانیت به زدن حرف‌های جنجالی و اعتراض در همه زمینه‌ها می‌پرداخت در دی ماه ۹۷ خلع لباس شد و از آن به بعد با لباس معمولی به خلق شگفتی ادامه داد. او مدتی قبل به دلیل حمایت از شهید قاسم سلیمانی از طرف اینستاگرام بلاک شد اما این مانع از حضورش بر صحنه داغ اینستاگرام نشد. روایت است که آقامیری اصلیتی عراقی دارد.

*** در آرزوی پاپاراتزی بازی
امین فردین هم یکی دیگر از کسانی است که خانه ماندن مردم کمک زیادی به دیده شدن لایوهایش کرد. او که ۳۴ساله و اهل اهواز است خبرنگار سابق صداوسیما بوده و حالا در آلمان زندگی می‌کند مدت زیادی است که برنامه‌های ویدئویی با عنوان پشت پرده زندگی افراد مشهور می‌سازد. او در این ویدئوها هر بار سراغ یکی از چهره‌ها می‌رود ..

اخیرا هم ویدئویی از پژمان بازغی و نوید محمدزاده منتشر کرد و یک داستان دنباله‌دار از عکس‌های کنار استخری آنها ساخت. فردین که تحصیلکرده مهندسی کامپیوتر است، دو کتاب هم در ایران چاپ کرده؛ یکی درباره تدوین و ویرایش تصویر و دیگری درباره سیستم‌های لینوکس. ناگفته نماند که فردین در پروژه‌های به قول خودش افشاگرانه، این‌طرف آبی و آن‌طرف آبی نمی‌شناسد و علیه همه ویدئو می‌سازد.

*** بازگشت مشکی پوش
رضا صادقی که استاد کمرنگ شدن و بعد دوباره پررنگ شدن در افکار عمومی است، در شب‌های قرنطینه با دو نفر از خواننده‌های لس‌آنجلسی لایو داشت که همین هم او را به این فهرست اضافه می‌کند. او که در دانشگاه استکهلم سوئد موسیقی خوانده و مشخصه‌اش اصرار بر مشکی پوشیدن است در تمام سال‌های گذشته روحیه خاکی و جنوبی وارش را حفظ کرده.

کدخبر: ۳۲۲۰۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر