کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۵۳۴۲
تاریخ خبر:

سام اصغری؛ ۲۷ساله، مودب، اهل تهران

روزنامه هفت صبح | روز پیش وقتی همه رسانه‌ها داشتند به موضوع بریتنی و اختلافات او با پدرش می‌پرداختند، روزنامه نیویورک تایمز چراغ قوه را سمت نامزد این ستاره موسیقی پاپ گرفت و درباره سام اصغری مطلبی نوشت.

این مطلب حاصل مصاحبه نویسنده با سام اصغری و همراهی مشاورانش است. در انتهای این گزارش حتی پاراگرافی هم به این مشاوران، یا همان مدیران تبلیغات سام پرداخته که چند بار وسط مصاحبه حرف‌هایشان را قطع و او را برای جواب دادن به سوال‌ها هدایت می‌کنند. تلقی نویسنده این بوده که این مشاوران در تلاش هستند اصغری را به ستاره نوظهور عرصه بازیگری تبدیل کنند. ستاره‌ای که به نظر می‌رسد درخشش او دیگر ربطی به نامزدی‌اش با بریتنی ندارد. در ادامه بخش‌هایی از متن آنها را می‌خوانید.

سام اصغری یک بازیگر تازه‌کار و مربی ورزشی قدیمی است. این جوان ۲۷ساله مودب، خوش تیپ و صمیمی به عنوان نامزد زنی ۳۹ ساله شناخته می‌شود. زنی که تا سال‌ها بزرگ‌ترین ستاره پاپ جهان بود و پدرش دارایی‌های او را سلب کرد. در این مدت این زوج بارها تصاویری از خودشان در حساب‌های اینستاگرامشان گذاشته‌اند. تصاویری که اغلب مشغول ورزش یا استراحت کردن بودند و همین ماه سپتامبر از نامزدی خود خبر دادند.

جزئیات مرتبط با پرونده نامزد سام اصغری را فقط افرادی می‌دانستند که به اسناد دادگاه دسترسی داشتند. رابطه بریتنی با سام در جریان همین مجادله‌های حقوقی گل کرد. یعنی زمانی که همه چیز پنهان شده بود و بیش از یک دهه غریبه‌ها فقط می‌توانستند حدس‌هایی درباره آن بزنند؛ چه برسد به اینکه بدانند بریتنی درباره این ماجراها چه احساساتی داشته است.

فوریه سال پیش اصغری شروع به حرف زدن کرد. او در یک استوری نوشت:«من برای کسی که سعی می‌کند روابط ما را کنترل کند و دائماً موانعی سر راه ما ایجاد می‌کند، هیچ احترامی قائل نیستم.» ظاهرا هدف عصبانیت او پدر نامزدش و متولی املاک این دختر بود. همین موضوع مخاطبان را مشتاق شنیدن جزئیاتی بیشتر از او کرد.

بعد از این اصغری به سمت فشن رفت و تصاویری از خودش در حال مدلینگ و ویدئوهایی در حال ورزش منتشر کرد. کلیپ‌ها و تریلرهایی هم از حضور در برنامه‌های تلویزیونی به اشتراک گذاشت که در آن نقش مردان بسیار زیبا را ایفا کرده است. بعد از این پست‌های دیگری در حمایت از نامزدش منتشر کرد. اصغری در ۱۲سالگی به همراه پدر خود که ۷ سال پیش مهاجرت کرده بود، از ایران به کالیفرنیا آمد.

از او درباره زندگی روزمره‌ای که داشته، سختی‌های ترک کردن مادر و خواهرانش در تهران، سپس سفر به کشوری ناشناخته و آن هم با پدری که ۴ سال او را ندیده بود سوال شده و جواب داده است: «صادقانه بگویم برای من هیچ کدام از این‌ها اصلا سخت نبود.» از او پرسیده شد که بدترین شغلی که داشته چه بوده و سام گفته قبل از بازیگری مامور خرید در فروشگاه‌های Best Buy بوده ولی در همه مشاغلش آدم شادی بوده است.

اصغری درحالی که این را سعی می‌کند پنهان کند، استعدادی هم در شوخی کردن دارد. این شوخ طبعی را در صورتش نشان نمی‌دهد و جدیت او باعث می‌شود که کسی شوخی‌هایش را احساس نکند. او می‌گوید که شغل من الان بازیگری است. یکی از پربازدیدترین نمایش‌های او ایفای نقشی به عنوان شخصیت «سانتا» بود که در یک قسمت‌ سریال «هکس» در شبکه اچ بی او رخ داد و مقابل جین اسمات بازی کرد.
او فقط یک بازیگر نیست. اصغری می‌گوید: «رقص، بدلکاری، مربیگری هم بخشی از شغل اوست.» اگرچه در شبکه‌های اجتماعی‌اش فقط پست‌هایی درباره ورزش دارد اما اصغری می‌گوید که تمرین‌های شخصی او کاری شبیه تجربه دوران «پیشخدمتی» او است. یعنی شغلی است که می‌تواند تا زمانی که بازیگر شود مخارج خود را از راه آن تامین کند.

نکته: ‌این مطلب حاصل مصاحبه نویسنده با سام اصغری و همراهی مشاورانش است. در انتهای این گزارش حتی پاراگرافی هم به این مشاوران، یا همان مدیران تبلیغات سام پرداخته که چند بار وسط مصاحبه حرف‌هایشان را قطع و او را برای جواب دادن به سوال‌ها هدایت می‌کنند. تلقی نویسنده این بوده که این مشاوران در تلاش هستند اصغری را به ستاره نوظهور عرصه بازیگری تبدیل کنند. ستاره‌ای که به نظر می‌رسد درخشش او دیگر ربطی به نامزدی‌اش با بریتنی ندارد.

کدخبر: ۴۲۵۳۴۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر