کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۷۲۱۲
تاریخ خبر:

رکورد خانم غاده عبدالرزاق در تعداد ازدواج!

روزنامه هفت صبح | دوهفته پیش در این ستون از ترند شدن نام خانم غاده عبدالرزاق، بازیگر مصری برایتان گفتیم که به تبع یک سریال ماه رمضانی اتفاق افتاده بود. سریالی به نام سلطانه المعز که داستان آن مربوط به زنی است که مغازه‌هایی را اداره می‌کند که از شوهرش به ارث رسیده ولی بعد از مدتی عاشق می‌شود و زندگی او تغییر می‌کند و خانم عبدالرزاق، بازیگر نقش اول زن در این سریال است.

در آن مطلب به نقل از ویکی‌پدیای انگلیسی این بازیگر نوشته بودیم که در مورد زندگی او، نکته جالب‌، تعدد ازدواج‌های اوست. عبدالرزاق تاکنون پنج‌بار ازدواج کرده اما از این پنج ازدواج فقط یک فرزند دارد. نخستین ازدواج او در سن ۱۷سالگی بوده و آخرین ازدواج در سال ۲۰۱۵ وقتی او ۴۵سال سن داشته است، پایان پذیرفته است.

با این‌حال یکی‌دو روز است که خبر ازدواج مجدد این خانم در فضای مجازی عربی پیچیده و حالا ما فهمیدیم که در مورد او قضاوت اشتباهی داشتیم چراکه او تا پیش از این ازدواج جدید نه پنج‌بار که ۱۱بار ازدواج کرده است!آن‌طور که یک منبع نزدیک به سریال گفته است، گریم و لباس عروسی خانم عبدالرزاق در سریال در واقع گریم و لباس خود اوست. داماد جدید هیثم الزنیتا نام دارد.

آقای داماد مدیر فیلمبرداری در این سریال است ولی آشنایی این‌دو از زمان یک سریال با عنوان حکایت حیات در سال ۲۰۱۳ بوده است. این زن و شوهر تصمیم گرفتند برای پیمان ازدواج‌شان به یک سفر داخلی بروند و برای مدت یک‌ماه در الگونا یا آن‌طور که مصری‌ها می‌گویند الجونه، اقامت خواهند کرد.

کدخبر: ۳۲۷۲۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر