کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۵۲۱۰
تاریخ خبر:

روز خوب اسم‌های بزرگ در سالن اجلاس سران

روزنامه هفت صبح | دیروز روز ملی صنعت و معدن بود. هر سال در جشنی که به همین مناسبت برگزار می‌شود اسم‌های بزرگی شنیده می‌شوند و وضعیت فعالیت صنایع بزرگ مرور می‌شود. امسال هم مراسم بزرگی در مرکز همایش‌های بین‌المللی سالن اجلاس سران برگزار شد که در آن از رئیس‌جمهور گرفته تا وزرای صمت، اقتصاد و بقیه چهره‌های دولتی حضور داشتند اما مهم‌تر از آنچه مسئولان دولتی گفتند و وعده‌هایی که داده شد کارنامه شرکت‌های بزرگ بود.

جالب اینکه در این مراسم از دو شرکت بزرگ در حوزه لوازم خانگی تقدیر شد. یکی مادیران که توانست عنوان برترین شرکت در حوزه لوازم خانگی را به دست بیاورد. خیلی‌ها وقتی مادیران سال گذشته با تزریق سرمایه ۳۰ میلیون یورویی توانسته بود خط تولیدهای جدیدی راه‌اندازی کند حدس می‌زدند که چنین عنوانی نصیب آن شود.

دومین شرکت لوازم خانگی که اسمش بین تقدیر شده‌ها دیده می‌شود پاکشوما بود که به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور معرفی شد آن هم به دلیل رشد قابل توجه در ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری، تولید و صادرات. در حوزه مدیریت هم از شرکت بهمن دیزل تقدیر شد. این جایزه بر مبنای شاخص‌های توسعه، بهره‌وری، تولید، فروش و ایجاد اشتغال به مدیرعامل شرکت بهمن دیزل تعلق گرفته است.

براساس گزارش تدوین شده توسط گروه کاری رتبه‌بندی و نظر کمیته رتبه‌بندی، رتبه اعتباری بلندمدت A و رتبه‌بندی اعتباری کوتاه‌مدت ۱A به بهمن دیزل (سهامی عام) از شرکت‌های زیرمجموعه گروه بهمن تخصیص داده شد و در حال حاضر گروه بهمن تنها گروه خودروساز کشور است که توانسته رتبه اعتباری A پایا را کسب کند.

بهمنی‌ها به شدت در حال انجام پروسه طراحی موتور داخلی هستند و به پیشرفت‌هایی هم دست یافته‌اند.‌ بهمن دیزل از سال ۱۳۹۵ ضمن خصوصی سازی، افزایش ظرفیت دو برابری در شهرک صنعتی البرز و اشتغال ۳۰درصدی در پی داشته و به عنوان یک شرکت بهره‌ور و بزرگ‌ترین تجاری ساز کشور شناخته شده است.

در نهایت اما مهمترین جایزه دیروز یعنی تندیس یادبود و لوح تقدیر روز ملی صنعت و معدن به شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران اهدا شد. با توجه به ارزیابی صورت گرفته در کارگروه انتخاب برگزیدگان مبنی بر عملکرد سال ۱۴۰۰، به استاد نتایج حاصل شده در ستاد گرامیداشت دهه تولید و تجارت شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران به عنوان واحد برتر در گروه صنایع لوازم خانگی و اداری انتخاب شد و تندیس یادبود و لوح تقدیر روز ملی صنعت و معدن به این مجموعه تعلق گرفت.

کدخبر: ۴۶۵۲۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر