کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۸۳۷۲
تاریخ خبر:

روایت کدخدایی از ماجرای فساد اخلاقی یک نماینده

بخشهای مهم صحبتهای عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان شامگاه چهارشنبه در برنامه جهان آرا را از قول خبرگزاری فارس برایتان نقل می کنیم:
به هیچ وجه اینگونه نیست که در بررسی صلاحیت‌ها افرادی را از جناح خاصی تایید یا رد کنیم.ممکن است ما سندی داشته باشیم که منجر به این شود که نظر ما عدم تایید باشد، حال ممکن است فرد سند محکم تری در دوره بعد ارائه کند که تایید صلاحیت شود. به عنوان مثال یکی از نمایندگان اسبق مورد اخلاقی داشت که امروز مدرکی را برای من فرستاد که سند ازدواج او بود که با آن خانم ازدواج کرده، این می‌تواند این مسئله را بپوشاند و بحث عدم صلاحیت او را رد کند.

گاهی دیده می‌شود کاندیداهای انتخاباتی مواد غذایی توزیع می‌کنند و یا در بین دانشجویان و دانش آموزان مواردی توزیع می‌شود. در صورت احراز غیرصحیح بودن این هزینه ها و گزارش آن، ما قطعا بررسی می‌کنیم و در بررسی صلاحیت افراد تاثیرگذار خواهد بود.
برخی کاندیداها حتی رقم را به ما می‌گویند که مبلغ مشخصی را برای هزینه های انتخاباتی کنار گذاشتیم که ما به آنها می‌گوییم برای کمک به صندوق‌های دانشجویی و یا ازدواج جوانان بگذارید و ثواب هم دارد. در این دوره نسبت به موضوع هزینه های بالای انتخاباتی خیلی حساس تر شده ایم.

کدخبر: ۲۶۸۳۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • safa345

    عجب روایتی به سادگی