کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۶۶۳۳
تاریخ خبر:

روایت مهرزاد معدنچی از شکست تلخ تیم ملی به عربستان

بخشهای مهم مصاحبه سایت ورزش سه با مهرزاد معدنچی درباره شکست تلخ تیم ملی به عربستان در ۸ فروردین ۸۸ را برایتان انتخاب کردیم:
- ما آن بازی به شکل تدافعی بازی کردیم و اگر یادتان باشد حسین کاظمی و جواد نکونام همزمان فیکس بودند. آقای دایی ارنج را خیلی محتاطانه چیدند و این تفکر برای ما شکل گرفت که از این بازی یک مساوی می‌خواهیم. بازی با عربستان شرایط خیلی خاصی داشت و ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه بودند و می‌توانستیم از شرایط میزبانی و ترس آن ها از طرفدارانمان استفاده کنیم و تهاجمی بازی کنیم اما آقای دایی ترجیح دادند در فاز حمله کمتر باشیم. دلیل اصلی باخت هم به نظر من این بود که دست بالا را به عربستان دادیم تا یک شکست واقعا تاریخی را در حضور ۱۰۰ هزار نفر و تماشاگران تجربه کنیم.

- هیچ مربی نمی‌آید در جلسه فنی و تمرین بگوید که ما مساوی می‌خواهیم اما وقتی مربی حسین کاظمی و جواد نکونام را همزمان کنار هم قرار دهد، خودتان متوجه می‌شوید. در استادیوم آزادی بازی با یک هافبک دفاعی هم کافی بود. اگر یادتان باشد جواد نکونام نمی‌خواست بازی کند یعنی کاملا سردرگم و ناراضی بود. ما همیشه جواد را جلوی ۴ دفاع می‌دیدیم اما این بار کارش با حسین (کاظمی) تداخل پیدا کرده بود و عصبی بود. حتی یادم است که آمد به علی آقا هم گفت که آقای دایی گفتند یکم جلوتر از حسین بازی کن. کلا نظم تیمی ما به هم ریخته بود.

- بین نیمه قرار بود آقای احمدی نژاد بیایند در رختکن صحبت کنند اما آقای دایی اجازه ندادند. اصلا منطقی هم نبود که رئیس جمهور وسط نیمه یک بازی حساس بیاید در رختکن صحبت کند. آن موقع ۵ دقیقه طول می‌کشید ما چمن را دور بزنیم و به رختکن برویم و مربی فقط ۱۰ دقیقه زمان صحبت داشت و حالا تصور کنید که رئیس جمهور با ۵۰ نفر از اطرافیانش بیاید و صحبت کند.

- انقدر جو بین دو نیمه بد بود که شاید تنها چیزی که من یادم می‌آید ۵-۶ دقیقه همینطوری گذشت و آقای دایی خیلی خیلی عصبانی شدند و اصلا وقتی برای حرف فنی باقی نماند! بازیکنان باتجربه مثل آقای مهدوی کیا و هاشمیان هم خیلی عصبانی بودند. اصلا منطقی هم نبود، بین دو نیمه هیچ جای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

- ما بعد از بازی آقای دایی را ندیدیم. اصلا فکر نمی‌کردیم که تصمیم به اخراج ایشان گرفته شود و این موضوع واقعا بین بازیکنان وجود نداشت. درست است که ما در زمین خودمان به عربستان باختیم اما دلیل اصلی اخراج اجازه ندادن به رئیس جمهور برای ورود به رختکن بود چون خودشان هم این را قبول داشت. اگر یادتان باشد بازی شب بود و ما برگشتیم هتل چون در اردو بودیم، صبح بلند شدیم ساعت ۱۰ اعلام کردند که علی دایی اخراج شده است.

کدخبر: ۳۱۶۶۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر