کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۱۹۶۸
تاریخ خبر:

رهبری: از طرح سران سه قوه در مورد بنزین حمایت می‌کنم

رهبر معظم انقلاب با اشاره به افزایش نرخ سوخت یادآورشدند: سران قوا با پشتوانه کارشناسی یک تصمیم گرفتند و (طبعا) باید اجرا شود.

به گزارش عصرایران، آیت‌الله خامنه‌ای صبح یک‌شنبه در جلسه خارج از فقه با اشاره به اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت تاکید کردند:در این کار سررشته ندارم و نظارت کارشناسان نیز متفاوت است، اما گفته بودم اگر سران سه قوه تصمیمی بگیرند از آن حمایت می‌کنم. سران قوا با پشتوانه کارشناسی یک تصمیم گرفتند و طبعا باید اجرا شود.

ایشان افزودند: یقینا برخی مردم از این تصمیم نگران و ناراحت می‌شوند یا به ضرر آنهاست اما تخریب و آتش زدن کار مردم نیست، کار اشرار است، مسوولان حفظ امنیت نیز به وظایف خود عمل کنند. مردم همیشه با هوشیاری و بصیرت اقدام کرده‌اند این بار هم از افرادی که تخریب و … می‌کنند فاصله بگیرند.

کدخبر: ۲۹۱۹۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • amirammanamir5

    این هم از حکمت و عظمت رهبر معظم انقلاب ا ست که اهل پوپولیست بازی نیست که برای خوش آیند این گروه و یا آن گروه و یا سواستفا ده از هيجانات مردم سخن بگوید. حمایت از د ولت منتخب مردم و اجرای قانون و مقررات و قوانین خط قرمز مقام معظم رهبری است، حال میخواهد این دولت رفسنجانی باشد یا خاتمی، احمدی نژاد باشد یا روحانی. ولی متأسّفان ه دولت مردان بی تدبیر و جو زده هزینه همه اشتباهات خود را به ایشان تحمیل می‌کنند