کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۳۱۲
تاریخ خبر:

رصد‌خانه| کنایه یوسفی، ساده‌انگاری هادی و...

روزنامه هفت صبح | اعتراض روز / چرا سید صالحی کارشناس بازی پرسپولیس شد : در بازی اخیر پرسپولیس که با گل‌گهر سیرجان در قالب لیگ برتر برگزار شد‌، سید‌مهدی سید‌صالحی به عنوان کارشناس در برنامه فوتبال برتر حضور یافت. معمولا در این برنامه رسم است که کارشناس تعلق کامل به تیم داشته باشد اما سید صالحی از این ویژگی برخوردار نیست. او یک فصل در پرسپولیس بازی کرده و در تیم‌هایی دیگر از جمله تراکتور سازی‌، استقلال و سپاهان هم حضور داشته است.

با این حال بیشترین افتخارات سید صالحی از جمله دو قهرمانی در لیگ با سپاهان به‌دست آمده. خود او هم در مصاحبه‌ای گفته دلش بیشتر با تیم اصفهانی است. همین سابقه باعث اعتراض هواداران پرسپولیس به انتخاب سید صالحی به عنوان کارشناس فوتبال برتر شده است. آن‌ها می‌گویند چرا تریبون به بازیکن هوادار رقیب یعنی سپاهان اختصاص داده شده. ضمن این که او پیش‌تر چند موضع منفی نسبت به تیم سرخ‌ها داشته.

بامزه بازی روز/ کنایه پیمان یوسفی به ورزشکارانی که وارد سیاست می‌شوند: برنامه ورزش و مردم در چند قسمت اخیر توجهی ویژه به المپیک توکیو دارد و با ورزشکاران کشورمان به انحای مختلف گفت و گو انجام می‌دهد. روز گذشته پیمان یوسفی گفت‌و‌گویی تصویری با حمید عباسعلی عضو تیم ملی کاراته کشورمان انجام داد و آخرین وضعیت او را جویا شد.

عباسعلی پیش‌تر در برنامه‌های تلویزیونی نشان داده بود چه تسلط ویژه‌ای بر کلام خود دارد. همین ویژگی باعث شد پیمان یوسفی با او شوخی کند و بگوید پتانسیل ورود به شورای شهر و حتی مجلس شورای اسلامی را دارید. این شوخی یوسفی با خنده عباسعلی همراه شد اما منظور اصلی مجری ورزش و مردم کنایه به ورزشکارانی است که در سال‌های اخیر بعد از قهرمانی در المپیک رو به سیاست آوردند. مثل هادی ساعی ، حسین رضازاده و …

بچگانه روز/ ساده‌انگاری در سریال منوچهر هادی: هجدهمین قسمت سریال « گیسو» در حالی منتشر شد که در این قسمت هم اتفاق خاصی نیفتاد و داستان همچنان بدون حادثه و کند جلو می‌رود. اما اتفاق جالب این قسمت جایی بود که رضا(حسین یاری)، سهیل( محمدرضا گلزار) و پیمان(هومن سیدی) تصمیم می‌گیرند که برای خارج کردن پول‌ها از گاو صندوق شرکتشان در رستوران کتایون(هانیه توسلی)پلمب را بشکنند و وارد آنجا شوند.

آنها در نهایت تصمیم می‌گیرند با لباس مبدل و پوشش متفاوت به آنجا بروند که شناخته نشوند. در سکانس بعد این سه نفر را داخل خودرویشان جلوی رستوران می‌بینیم که عینک آفتابی زده‌اند و کاپشن چرم پوشیده‌اند تا مثلا با تغییراتی که در تیپ‌شان داده‌اند شناخته نشوند. معلوم نیست منوچهر هادی مخاطبش را چه فرض کرده که چنین طراحی کودکانه‌ای را برای این سکانس انجام داده است. این سریال چهار قسمت دیگر به پایان می‌رسد.

کدخبر: ۴۰۰۳۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر