کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۵۲۶۵
تاریخ خبر:

رصد‌خانه| کری‌ پژمان، جای اشتباه نصرتی و کی‌مرام

روزنامه هفت صبح | کری‌خوانی روز / وقتی پژمان جمشیدی برای سردار آزمون کری می‌خواند: پژمان جمشیدی در سومین برنامه «پیش‌گو» میزبان سردار آزمون مهاجم تیم ملی بود. آزمون در بخش اول برنامه درباره اوضاع و احوال خودش در روسیه و همچنین چگونگی قهرمانی تیمش در لیگ روسیه حرف زد. سردار در این بخش گفت در لیگ روسیه تیمش در قهرمانی هت‌تریک کرده و امسال به سومین قهرمانی متوالی‌اش دست پیدا کرده است.

در همین لحظه پژمان جمشیدی خیلی زیرکانه کری‌ ریزی برای سردار خواند و گفت: «پس هنوز نتوانستید، رکورد پرسپولیس را بزنید.» اشاره جمشیدی به چهار قهرمانی متوالی سرخ‌ها بود که آنها در لیگ گذشته به آن دست پیدا کردند. البته او خیلی محترمانه و با خنده و شوخی این موضوع را مطرح کرد و واکنش آزمون هم به این کری‌خوانی پژمان جالب و محترمانه بود. او با گفتن یک «بله» و تایید حرف پژمان به حرفش ادامه داد و پیگیر ماجرا نشد.

*** حواست کجاست روز/ جای اشتباه محمد نصرتی در استودیو فوتبال برتر: برنامه «فوتبال برتر» در شب بازی ایران و بحرین در همان استودیو برنامه تحلیلی و پشت همان میز بزرگ و نعل‌مانند این برنامه اجرا شد. نحوه استقرار مهمان و مجری پشت این میز به این شکل است که مجری در یک سر میز و مهمان در سر دیگر آن می‌نشیند. در این میزانسن «ویدئو وال» که ارتباط تصویری با مهمان مجازی از طریق آن پوشش داده می‌شود کاملا پشت سر مهمان قرار دارد.

در این شرایط قاعدتا باید صندلی مهمان در نقطه‌ای قرار بگیرد که اگر قرار شد تا او هم با مهمان مجازی همکلام شود، بتواند تصویر مهمان را ببیند. این ابتدایی‌ترین کاری است که کارگردان برنامه می‌بایست به آن توجه می‌کرد اما تا لحظات پایانی این ضعف برطرف نشد و محمد نصرتی در حالی با مهمان مجازی همکلام می‌شد که پشتش به تصویر بود و نمی‌توانست مهمان را ببیند.

*** اتفاق روز/ میلاد کی‌مرام در یک قدمی اجرای یک تلنت موسیقی: «میلاد کی‌مرام» که تا همین یکی‌دو هفته پیش «سیاوش» را در حال پخش داشت،این روزها به همراه گروهی از نویسندگان درحال کار روی فیلمنامه فصل دوم این سریال هستند. فیلمنامه این فصل در حالی در حال نگارش است که کی‌مرام با پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای مواجه شده است. علی اوجی قصد تهیه و کارگردانی یک تلنت در عرصه خوانندگی را دارد.

این تلنت که نام آن «آوای جادویی» است قرار است برای پخش اختصاصی از یکی از پلتفرم‌ها آماده شود. برای اجرای این تلنت، مذاکراتی با میلاد کی‌مرام انجام شده است. مذاکراتی که نتیجه آن تا حدودی مثبت است و اگر اتفاق خاصی نیفتد باید کی‌مرام را از حالا مجری مسابقه «آوای جادویی» بدانیم. برای انتخاب داوران این مسابقه هم مذاکراتی با خواننده‌ها و آهنگسازهای مطرح انجام شده که تا الان با علیرضا افکاری و سیروان خسروی توافق قطعی شده است.

کدخبر: ۳۹۵۲۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر