کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۸۹۷۸
تاریخ خبر:

رصد‌خانه| حرف‌های بیات رشیدپور و عذرخواهی نکردن افرا

روزنامه هفت صبح | احترام بگذارید روز: پخش نکردن قسمت جدید افرا بدون عذرخواهی | معمولا رسم بر این است وقتی بنا بر هر دلیلی برنامه‌ای روتین‌، به آنتن نرسد، ضمن عذر‌خواهی دلایل نرسیدن برنامه به مخاطب توضیح داده می‌شود. این کار در واقع نوعی احترام گذاشتن به مخاطب پیگیربرنامه است. اما انگار برای شبکه یک این احترام گذاشتن محلی از اعراب ندارد،چراکه جمعه شب و در حالیکه همه مخاطبان منتظر پخش قسمت سی وهفتم سریال«افرا» بودند، این شبکه اقدام به پخش خلاصه قسمت‌های قبلی این سریال کرد.

شبکه یک در همان ابتدای شروع سریال زیر نویسی را روی آنتن فرستاد که در آن اعلام شده بود به دلیل آماده نبودن قسمت جدید، خلاصه قسمت‌های قبلی سریال پخش می‌شود. در این زیرنویس نه از مخاطبان بابت نرسیدن قسمت جدید عذر‌خواهی شده بود و نه برای نرسیدن سریال توضیحی ارائه شده بود. در حالیکه معمولا این زیرنویس‌ها با عبارت «ضمن عذرخواهی….»شروع می‌شوند.

خلاقیت داشته باش روز: وقتی رشیدپور دست به دامن پست‌های بیات اینستاگرامی می‌شود | رضا رشیدپور در یکی از قسمت‌های اخیر مسابقه «سیم آخر»، برای یکی از پلاتوهایش دست به دامن یکی از مطالب بامزه اینستاگرامی شد. مطلبی که البته بسیار قدیمی است و از وایرال شدن آن مدت‌ها می‌گذرد. مطلب مورد نظر همان سنخیت نداشتن اسامی برخی ابزار و شخصیت‌ها با خودشان است. اینکه سه تار‌، چهار سیم دارد و یا اینکه در هیچ قهوه‌خانه‌ای قهوه نمی‌فروشند و…

این مطلب مدت‌ها پیش در تمامی شبکه‌های مجازی از جمله صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی وایرال شد و حالا رضا رشیدپور از آن برای بامزه کردن فضای برنامه‌اش استفاده کرد. استفاده از مطالب وایرال شده در شبکه‌های اجتماعی کار غلطی نیست، اما ای کاش رضا رشیدپور مطلب جدیدی را برای پلاتویش انتخاب می‌کرد نه مطلبی که دیگر همه آنهایی که گوشی هوشمند دارند آن را از حفظ هستند.

چطور بود روز: پرنیان صدا برنامه‌ای برای عاشقان رادیو | از روز جمعه پخش برنامه پرنیان صدا در شبکه پنج شروع شد. این برنامه ضیافتی دوست‌داشتنی برای کسانی است که رادیو را دوست دارند و سال‌ها با آن خاطره بازی کرده‌اند. در قسمت اول منوچهر آذری روبه‌روی سعید توکل نشست و از خاطرات خود گفت. او تعریف کرد که عاشق رادیو بوده و زمانی که ۱۵هزار تومان درآمد داشته با یک پیشنهاد اغوا کننده مواجه می‌شود.

یکی از دوستان آذری که در بازار کار می‌کرده گفته این شغل آینده ندارد، آن را رها کن. آذری اما می‌‌گوید حتی یک لحظه تصور جدایی از رادیو را نکرده و بدترین اتفاق برای او‌، روزهای بی‌رادیو است. در قسمت اول برنامه پرنیان صدا‌، بخش‌هایی از صبح جمعه با شما پخش شد‌. همچنین ترانه‌ای از زنده یاد مرتضی احمدی روی آنتن رفت و خاطرات را زنده کرد.

کدخبر: ۴۱۸۹۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر