کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۷۴۰۳
تاریخ خبر:

رصد‌خانه‌| ماسک گزارشگر، زرنگی آشا و شلوغ‌کاری سارا

روزنامه هفت صبح |‌ اول خودتان درست ماسک بزنید بعد به دیگران تذکر بدهید: در یکی از قسمت‌های برنامه «در استان» که شنبه از شبکه پنج پخش شد،گزارشگر همراه با یک کارشناس به سطح شهر رفته بودند تا از وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم گزارشی تهیه کنند.در این گزارش سراغ افرادی که ماسک نزده بودند می‌رفتند و از آنها سوال می‌کردند که چرا ماسک نزدی و…. گزارشگر و کارشناس همراهش از مردم درباره علت ماسک نزدن سوال می‌کردند که خودشان اصول اولیه ماسک زدن را رعایت نکرده بودند.

در حالی که گفته می‌شود ماسک باید از بالای بینی تا زیر چانه را پوشش دهد، ماسک هر دوی آنها زیر بینی‌شان بود. گزارشگر برنامه در استان و کارشناس همراهش با این وضعیت و البته عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی با افراد فاقد ماسک مصاحبه می‌کردند. آنها در واقع خودشان به نوعی ناقض پروتکل‌های بهداشتی بودند.

* آنهایی که فصل دوم شب‌های مافیا را تضعیف کردند: فصل دوم مسابقه «شب‌های مافیا» جمعه با انتشار قسمت سوم فینال این فصل به پایان رسید. ستاره بلامنازع این فصل کسی نبود جز «خداداد عزیزی»که نشان داد از چه ضریب هوشی بالایی برخوردار است. پدیده این فصل بعد از خداداد، آشا محرابی بود که او هم در برخی قسمت‌ها مخاطب را با بازی خوبش شگفت‌زده کرد.

اما در این فصل شرکت‌کننده‌هایی بودند که با وجود زیرکی و تسلط بر بازی نه تنها نتوانستند نظر مخاطب را جلب کنند بلکه به دلیل شلوغ کاری و برون‌ریزی بیش از حد موجب آزار و اذیت روان مخاطب هم شدند. شهرام قائدی، سارا منجزی‌پور، نیما شاهرخ شاهی، نسرین مقانلو جزو این دسته بودند. علیرضا استادی، مهراب قاسمخانی، رحیم نوروزی، ساغر قناعت، سولماز غنی، حامد همایون، نیکی و مجید مظفری هم جز افرادی بودند که اصلا انتخابشان اشتباه بود و باعث افت مسابقه شدند.

* شبکه خبر با عنوان «اکران آنلاین» مشکل دارد؟ برنامه اخیر «شهر فرنگ» شبکه خبر به بررسی اکران آنلاین و چالش‌های آن اختصاص داشت. در تصمیمی عجیب اما عنوانی که در این برنامه قید شد چیز دیگری بود. سازندگان «شهر فرنگ» از تیتر «سینما بر بستر فضای مجازی» بهره برده بودند.

این تعبیر برای مخاطب غریب است و مشخص نشد چرا به‌جای عنوان اکران آنلاین مورد استفاده قرار گرفته است.از اینها گذشته،رفتن سراغ این موضوع چندان اهمیت ندارد چون اکران آنلاین فعلا داغ نیست.از آن سو‌ در همین برنامه «شهر فرنگ» همه آنچه درباره ضعف و قوت‌های اکران آنلاین باید مطرح شود، گفته شده است. این برنامه می‌توانست سریال‌های وی‌اودی‌ها را محور قرار دهد که این روزها مورد توجه مخاطبان هستند نه فیلم‌های اکران آنلاین را.

کدخبر: ۳۸۷۴۰۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر