کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۷۲۹۵
تاریخ خبر:

رصد‌خانه|پایان همرفیق و جابجابی بانیپال با امیر آقایی

روزنامه هفت صبح | بلاتکلیف روز/ معادله سه‌مجهولی برای پایان همرفیق: تاک شو همرفیق با اجرای شهاب حسینی قرار بود با پخش سی‌امین قسمت به کارش پایان بدهد اما، عدم صدور مجوز برای یکی از سه برنامه مورد نظر شهاب حسینی موجب شد تا سی‌امین قسمت به‌حضور رحیم نوروزی و امین زندگانی اختصاص پیدا کند. قسمتی که برخلاف دیگر قسمت‌ها هیچ‌گونه تبلیغی برای آن انجام نشد.

در حالیکه در قسمت‌های قبلی، روزهای سه‌شنبه مهمان اصلی همرفیق با پخش تیزر معرفی می‌شد و پنجشنبه‌ها هم تیزر مهمان دوم منتشر می‌شد، اما قسمت سی‌ام بدون پخش تیزر و خیلی بی سروصدا بارگذاری شد. در حال حاضر سه قسمت با حضور هستی مهدوی‌فر، هانیه توسلی و حسن ریوندی برای اخذ مجوز به ساترا ارائه شده که منتظرند ببینند کدامیک به‌عنوان قسمت آخر مجوز می‌گیرد. گفته می‌شود قسمت حسن ریوندی با همراهی وحید شمسایی از دو قسمت دیگه جذابتر از کار درآمده است.

* جابه‌جایی روز / بانیپال شومون جایگزین امیر آقایی می‌شود: «نوار زرد»با بازی امیر آقایی درنقش یک پلیس متفاوت از جمله کارهای خوب پلیسی چند سال اخیر بود که چند سال قبل از شبکه دو پخش شد. حالا قرار است فصل دوم این سریال با تغییراتی در جلو و پشت دوربین برای پخش در هفته نیروی انتظامی آماده شود. اولین تغییر مهم درپشت صحنه مربوط است به کارگردان سریال. فصل دوم این پروژه را قرار است سروش محمدزاده بسازد.

کارگردان «سیاوش» و «همبازی» که جایگزین پوریا آذربایجانی شده است. آذربایجانی در حال حاضر مشغول ساخت سریال ۳۰۰ قسمتی «برف بی‌صدا می‌بارد» است. اما جلوی دوربین هم اتفاق مهمی افتاده و آن عدم حضور امیر آقایی است. بانیپال شومون بازیگری است که در فصل دوم جایگزین امیر آقایی شده است. شومون درفیلم «شبی که ماه کامل شد» نقش یک مامور اطلاعاتی را بازی کرده بود. «نوار زرد ۲» احتمالا در ۱۰ قسمت تولید می‌شود.

* تغییر و تحول روز/ ناجورها در قشم از اسعدیان به اطیابی رسید: همایون اسعدیان قصد داشت سریالی کمدی با نام «ناجورها» را برای شبکه خانگی و پخش اختصاصی از یکی از پلتفرم‌ها بسازد، اما بنا به دلایلی ازجمله منطبق نبودن فضای کار با آنچه که مدنظرش بود، موجب شد تا از ساخت این سریال انصراف دهد. بعد از انصراف اسعدیان، مسعود اطیابی جایگزین او شد تا ناجورها به کارگردانی سازنده تگزاس جلوی دوربین برود.

این سریال در حال حاضر مدتی است که در قشم و در گرمای طاقت‌فرسای این روزهای این جزیره، تصویربرداریش را شروع کرده. بازیگران اصلی سریال جواد رضویان و احمد مهرانفر هستند که نقش دو دوست را بازی می‌کنند. اطیابی پیش از این با رضویان در فیلم «اخلاقتو خوب کن» کار کرده بود و با احمد مهرانفر هم در دو فیلم «انفرادی» و «دینامیت» همکاری داشت. فیلمنامه «ناجورها» را بابک کایدان به همراه برادرش می‌نویسد.

کدخبر: ۳۹۷۲۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر