کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۰۳۸۹
تاریخ خبر:

رصدخانه| ‌پرونده میسن گرینوود و رفقا در فوتبال‌۱۲۰

روزنامه هفت صبح | سیر تا پیاز روز : پرونده میسن گرینوود و رفقا در فوتبال ۱۲۰ | رسوایی اخلاقی بازیکن ملی‌پوش تیم منچستریونایتد در روزهای اخیر تیتر یک رسانه‌های ورزشی و غیر‌ورزشی‌ است. فوتبال ۱۲۰ هم سراغ این موضوع رفت و از منظری متفاوت به جزئیات ماجرا پرداخت. نخستین اتفاق مثبت جایی است که ابتدای آیتم علامت هشدار ‌‌آمد و نوشته شد:

«محتوای این ویدئو ممکن است برای کودکان نامناسب و برای برخی افراد ناراحت‌کننده باشد.» در این آیتم هشت دقیقه‌ای که عادل فردوسی‌پور نریشن آن را می‌خواند، فقط به میسن اکتفا نشد. دیگر پرونده‌های جنجالی هم که بازیکن‌ها متهم به فساد اخلاقی بودند، ورق خورد؛ از نیمار و رایان گیگز تا کریس رونالدو. نکته مهم دیگر این آیتم یادآوری قوانین سفت و ‌ سختی است که در کشور ما رعایت نمی‌شود؛ ‌با این حال سازندگان به شکل رو و مستقیم به این ضعف نپرداختند.

جسورانه روز: تصمیم درست هیات داوران مسابقه استعداد‌یابی خنداننده شو | مرحله یک چهارم نهایی مسابقه استعداد‌یابی « خنداننده شو» هفته گذشته برگزار شد. در ابتدا قرار بود که در شب اول داوران رای ندهند و در پایان شب دوم دو نفر را به شکل مستقیم به مرحله نیمه نهایی بفرستند و مابقی به آرای مردمی بروند‌ .

اما در همان شروع مسابقات شب اول امیر‌علی نبویان اعلام کرد ‌ بنا به دلایلی تصمیم بر این شده که هیات داوران در پایان هرشب یک نفر را مستقیم راهی دور بعد ‌‌کنند‌ اما کیفیت پایین شب اجراها در شب اول موجب شد تا هیات داوران این مسابقه با یک تصمیم‌گیری جسورانه هیچ شرکت‌کننده‌ای را شایسته صعود مستقیم تشخیص ندهد. این هیات اعلام کرد که اگر در شب دوم هم کیفیت اجراها پایین باشد هم همین کار را می‌کند‌ اما در شب دوم اجراها بهتر بود و دو نفر را مستقیم راهی دور بعد کردند.

عقب افتادن روز : تاخیر به روز‌رسانی تلوبیون ربطی به هک دارد | سایت و اپلیکیشن تلوبیون‌ تا همین چند وقت پیش ‌بلافاصله برنامه‌هایش را به روز‌رسانی می‌کرد. یعنی در فاصله زمانی کمی نسبت به پخش برنامه‌ها از شبکه‌های سیما، کاربران می‌توانستند با مراجعه به این سایت و اپلیکیشن برنامه‌های چند ساعت قبل را ببینند‌.

اما بعد از هک شدن شبکه یک‌، ماجرای به‌روز‌رسانی این سایت و اپلیکیشن با مشکل روبه‌رو شد و دیگر به مانند رویه گذشته برنامه‌های سیما با فاصله زمانی کم بارگذاری نمی‌شوند. الان مدتی است که برنامه‌ها با فاصله زمانی ۲۴ ‌ یا حتی ۴۸ ساعته نسبت به پخش تلویزیونی خود روی این سایت و اپلیکیشن قرار می‌گیرند. این اتفاق درست ‌ بعد از ماجرای هک شدن شبکه یک افتاده و از آن روز به بعد به‌روز‌رسانی با تاخیر‌ زیادی انجام می‌شود.

کدخبر: ۴۴۰۳۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر