کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۹۶۱۹
تاریخ خبر:

رصدخانه| گزارش‌های بی‌نمک فوتبال‌برتر و حمله به افرا

روزنامه هفت صبح | بی‌قواره روز: گزارش‌های بی‌نمک فوتبال برتر از اردوی تیم ملی| برنامه «فوتبال برتر» بهنام مهدیزاده را به امارات فرستاده بود تا او در آنجا ضمن تهیه یکسری گزارش از متن و حاشیه بازی ایران و امارات، این بازی را هم به شکل مستقیم از دوبی گزارش کند که این امر میسر نشد. اما او در طول مدت حضورش در امارات چند گزارش از اردوی تیم ملی تهیه کرده بود که این گزارش‌ها دوشنبه‌شب از برنامه «فوتبال برتر تحلیلی» پخش شد.

نکته قابل توجه کیفیت نازل تصویر و نبود امکانات ابتدایی از‌جمله میکروفن برای ضبط و تهیه این گزارش‌ها بود به‌نحوی ‌که مهدیزاده برای ضبط صدای بازیکنان از میکروفن هندزفری موبایلش استفاده می‌کرد. در این تصاویر سیم هندزفری در قاب بود و مهدیزاده برای اینکه کیفیت صدا بهتر باشد مجبور می‌شد که آن را به دهان بازیکن نزدیک کند که همین هم باعث شکل‌گیری تصاویر بی‌قواره‌ای در قاب شبکه سه می‌شد.

شاکیان روز: حمله مخاطبان به افرا برای پایان پر حرف و حدیثش | سریال «افرا» که قرار بود در قسمت چهلم به پایان برسد، یکشنبه شب با پخش قسمت سی و هشتم به نقطه پایانی رسید. روز گذشته در قسمت آنالیز به تفصیل درباره پایان بندی سریال حرف زدیم، همزمان خبرگزاری خبر آنلاین هم از مخاطبانش خواست تا نظراتشان را درباره پایان سریال مطرح کنند.

تعداد زیادی کامنت زیر این خبر منتشر شده که همگی نسبت به پایان سریال و پاسخ ندادن به برخی ابهامات موجود در قصه معترض بودند. چند نفر از کاربران به یکی از باگ‌های سریال یعنی حذف شکارچی سوم در زمان کشته شدن «پیمان» اشاره کرده بودند اینکه چرا اصلا از نفر سوم که در درگیری حضور داشت، حرفی به میان نیامده است. برملانشدن راز سیروس هم موضوعی بود که کاربران نسبت به آن اعتراض داشتند. در مجموع نظرات کاربران این خبرگزاری بر این مبنا بود که افرا برای کارگردانش یک گام به عقب بود.

آنتن پر کنی روز: وقتی با خلاصه قسمت سریال باکس اصلی پر می‌شود | شبکه دو این شب‌ها به ابتدایی‌ترین و سهل‌الوصول‌ترین شکل ممکن در حال پر کردن آنتن باکس نمایشی‌اش است. بعد از پایان سریال «در کنار پروانه‌ها» که قسمت آخرش شنبه شب روی آنتن رفت، این باکس را با پخش خلاصه قسمت‌های همین سریال پر کرده است.

شبکه دو از یکشنبه شروع به پخش خلاصه این سریال از قسمت اول کرده و هرشب خلاصه‌ای از ۱۰ قسمت آن را روانه آنتن می‌کند تا به این شکل باکس نمایشی‌اش را با پخش خلاصه قسمت‌های سریالی که به‌تازگی تمام شده پر کند. این اتفاق در حالی افتاده که شبکه دو می‌توانست یک شب را نهایت به پخش خلاصه قسمت اختصاص دهد و بعد از آن تا آماده شدن سریال جدیدش، خوراک باکسش را با یک سریال خارجی تامین می‌کرد، تا اینطور آب بستن به آنتن توی ذوق نزند.

کدخبر: ۴۱۹۶۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر