کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۲۱۷۹
تاریخ خبر:

رصدخانه | کج‌سلیقگی فوتبال برتر و گزارش ضعیف محمدعلی

روزنامه هفت صبح | بالاخره یک حرکتی زدید روز: گزارش تکمیلی خوب بخش خبری از یک ویدئو وایرال عاشورایی | عاشورای امسال ویدئویی ازیک جوان معتاد در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد که بی‌توجه به پیرامونش در حال سینه‌زنی بود.عزاداری بی‌آلایش او خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و بلافاصله بچه‌های هیات او را پیدا کردند تا سر و سامانی به زندگی‌اش بدهند. این جوان که حسین نام دارد به همت هیاتی‌ها روانه کمپ شد تا اعتیادش را ترک کند.

خبرگزاری صداوسیما در شب شهادت امام سجاد (ع) با حضور در کمپ معتادان گزارشی تکمیلی از وضعیت «حسین» تهیه کرده بود. در این گزارش ضمن مرور اتفاقات، خبرنگار صداوسیما در کمپ حاضر شده بود و با حسین که حالا ۱۵روز از پاک بودنش می‌گذشت گپ وگفتی زد و با او درباره حال و هوایش در روز عاشورا و آرزوهایش حرف زد.این گزارش تکمیلی جزو معدود کارهای خوب چند وقت اخیر بخش خبری تلویزیون بود.

بی‌سلیقگی روز‌: کج‌سلیقگی، تنبلی و البته هزینه نکردن در فوتبال برتر | ایران با سوریه در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی قطر، طبق روال همیشگی پنجشنبه شب از طریق برنامه «فوتبال برتر» پخش شد.با توجه به حضور محمدرضا احمدی در استادیوم آزادی،خود میثاقی اجرای این برنامه را برعهده داشت.برنامه‌ای که در همان استودیو «فوتبال برتر تحلیلی» و با همان دکور پخش شد.اگر دقت کرده باشید در دکور این برنامه حد فاصل دو ویدئو وال با ماکت غول‌آسایی از کاپ لیگ برتر پر شده است.

قاعدتا در برنامه‌ای که ربطی به لیگ برتر ندارد و موضوعش تیم ملی و جام جهانی است این ماکت غول پیکر کارایی ندارد و اصول آن است که از ماکت کاپ جام‌جهانی استفاده شود. اما تنبلی در ساخت ماکت کاپ جام‌جهانی و البته عدم هزینه از سوی تهیه‌کننده موجب شد تا شاهد این بی‌سلیقگی در استودیوی فوتبال برتر باشیم.

تکلیفت را روشن کن روز: بالاخره رونالدو ستاره بازی بود یا ضعیف‌ترین بازیکن زمین | شبکه سه چهارشنبه‌شب بازی تیم‌های پرتغال و ایرلند را با گزارش «رضا محمدعلی» به شکل مستقیم پوشش داد. در این بازی کریستیانو رونالدو توانست یک‌تنه تیمش را از یک شکست خانگی آن‌هم در دقایق پایانی نجات دهد. او اگر‌چه در نیمه اول یک پنالتی را از دست داد، اما در طول بازی و تا قبل از گل تلاش زیادی داشت تا نتیجه را تغییر دهد.

رونالدو با وجود یارگیری شدید ایرلندی تا قبل از به‌ثمر رساندن گل‌هایش هم بازیکن موثری بود، اما گزارشگر جوان بازی دائم در حال انتقاد از بازی رونالدو بود و در چند نوبت اعلام کرد این ضعیف‌ترین بازی رونالدو است. اما درست بعد از به‌ثمر رساندن گل اول همه‌چیز صدوهشتاد درجه تغییر کرد و رضا محمد‌علی به تمجید و ستایش کاپیتان پرتغال پرداخت و بعد از گل‌ دوم تعریف کردن از او را از حد گذراند.

کدخبر: ۴۱۲۱۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر