کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۲۹۹۶
تاریخ خبر:

رصدخانه| چرا محمود بصیری از تلویزیون دلخور است؟

روزنامه هفت صبح | دلخور روز: چرا محمود بصیری از تلویزیون دلخور است؟ سریال «آرایشگاه زیبا» مدتی پیش روی آنتن شبکه آی‌فیلم رفت. یکی از بازی‌های به یادماندنی این مجموعه متعلق به محمود بصیری است که مدت‌هاست از تلویزیون فاصله گرفته. او در گفت‌وگویی که به تازگی با ایسنا انجام داده، گفته ‌ دلیل دوری‌اش از این رسانه برای چیست: «تنها چیزی که در زندگی برایم بی‌ارزش است، پول است.

من هیچ وقت برای پول گریه نکردم و کار نکردم، نگرانی و ناراحتی‌ام برای خودم نیست بلکه برای تلویزیون است که از شأن خودش در آمده است. تلویزیون هم تا زمانی که وضعش روشن نشود دیگر اسمش را نمی‌آورم. هرکاری معرفت می‌خواهد. دلم می‌خواهد مردم را خوشحال کنم نه اینکه دیده شوم و برای پول کار کنم.» بصیری در سریال آریشگاه زیبا نقش دستفروشی بانام «اصلان غمخوار» را بازی می‌کرد. لهجه قزوینی او و تکیه‌کلام «اینسان باید منطیق داشته باشد» باعث محبوبیت این کاراکتر شد.

تعویض روز: مهران مدیری چرا در یک برنامه دو پیراهن متفاوت پوشید؟ مسابقه دورهمی شنبه بیشت و هشتم خردا‌د پذیرای پویا امینی و دوستانش بود. در ابتدای مسابقه و در بخش معروف به دایره، مهران مدیری با پیراهن قهوه‌ای روشن برنامه را شروع کرد و این بخش را به پایان برد. بعد از پایان بخش دایره نوبت به بخش ربات رسید. وقتی دوربین در این قسمت روی مهران مدیری رفت‌، مخاطبان او را با پیراهنی متفاوت دیدند.

مدیری که این بخش را با پیراهن قرمز رنگ اجرا می‌کرد، همان ابتدا و بدون هیچ تعللی دلیل تعویض پیراهنش را توضیح داد. او گفت که در حد فاصل بخش دایره و ربات و در زمان استراحت مشغول خوردن قهوه بوده که مقداری از این نوشیدنی روی پیراهنش ریخته و همین اتفاق موجب شده تا مجبور به تعویض پیراهنش شود. مسابقه دورهمی دوشب در هفته روی آنتن می‌رود.پخش این مسابقه تا اواخر تیرماه به پایان می‌رسد.

دومین کشف روز : پیمان قاسمخانی بعد از پژمان جمشیدی سراغ کاپیتان پرسپولیسی‌ها رفت | پیمان قاسمخانی همراه با سروش صحت کاشفان اصلی پژمان جمشیدی هستند. حالا قاسمخانی بعد از این کشف بزرگش از بین فوتبالیست‌ها، قصد دارد یک بازیگر دیگر هم از این جماعت به دنیای سینما و تلویزیون معرفی کند. او در سریال جدیدش با نام « فضایی‌ها» یا «قمر در عقرب» از بهروز رهبری‌فرد کاپیتان اسبق پرسپولیس در یکی از نقش‌های اصلی استفاده کرده است.

رهبری‌فرد پیش از این در سریال «پژمان» با قاسمخانی همکاری کرده بود. او در این سریال اگرچه حضوری کوتاه داشت اما آنچنان نقشش را خوب بازی کرده بود که خاطره بازی‌اش در ذهن مخاطبان این سریال ماندگار شده است. سریال « قمر در عقرب» این روزها مراحل تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد. سرپرست نویسندگان این سریال پیمان قاسمخانی است و تهیه‌کنندگی و کارگردانی پروژه را هم محسن چگینی برعهده دارد. این سریال به زودی از فیلیمو پخش می‌شود.

کدخبر: ۴۶۲۹۹۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر