کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۹۱۸۸۷
تاریخ خبر:

رصدخانه| همه باید از میثاقی تشکر کنند حتی ‌احمدی

روزنامه هفت صبح| مشخص شد روز : شبکه سه فعلا سریال پخش نمی‌کند | با شروع دور سوم مرحله گروهی مسابقات جام‌جهانی و همزمان شدن بازی‌های تیم‌های هم‌گروهی، بازی‌ها در دو نوبت 18:30 و 22:30 برگزار شدند. از همین رو برنامه «جام 2022» هم که از حوالی ساعت 12:30 آنتن را در اختیار داشت، حالا از حوالی ساعت 17:40 پخش خود را شروع و تا نیمه‌شب یعنی پایان بازی دوم ادامه پیدا می‌کند.

از آنجایی که احتمال دارد‌ بازی‌ها در مرحله حذفی به وقت اضافه و پنالتی کشیده شوند، تایم بعد از بازی اول هم در اختیار برنامه «جام 2022» قرار گرفته تا در صورت بروز این اتفاق، جدول پخش دچار اشکال نشود.در واقع بعد از پایان بازی اول که حوالی ساعت 20:30 می‌شود تا پخش خبر شبانگاهی 90 دقیقه زمان وجود دارد که می‌شد این زمان را در اختیار سریال گذاشت‌ اما از آنجایی که مشخص نیست بازی‌ها به وقت اضافه می‌کشد یا خیر، شبکه سه ترجیح داد فعلا سریالش را پخش نکند.

اجباری روز : همه باید از میثاقی تشکر کنند حتی محمد‌رضا احمدی | تمامی گزارشگرانی که بازی‌های جام‌جهانی را از طریق برنامه «جام 2022» گزارش می‌کنند، بلافاصله بعد از سلام و علیک با مخاطبان و قبل از شروع گزارش از محمد‌حسین میثاقی و محمدرضا احمدی به دلیل ارائه اطلاعاتی که از شرایط مسابقه و… می‌دهند از آنها تشکر می‌کنند.

این اتفاق در همه بازی‌ها تکرار می‌شود و هیچ گزارشگری نیست که گزارشش را با تشکر از این دو مجری شروع نکند. اما نکته جالب اینجاست که وقتی گزارش بازی به محمد‌رضا احمدی هم واگذار می‌شود، او این کار را تکرار می‌کند. احمدی که گزارش بازی تیم‌های بلژیک و کرواسی را ‌ برعهده داشت، وقتی بازی شروع شد و با مخاطبان سلام و علیک کرد‌، بلافاصله به مانند سایر گزارشگران از محمد‌حسین میثاقی بابت ارائه اطلاعات درباره این دو تیم تشکر کرد. او در حالی این کار را انجام داد که خودش هم در استودیو حضور داشت‌.

تازه اضافه شده روز : بیژن بنفشه‌خواه هم بازیگر «نون.خ» شد | تصویر‌برداری فصل چهارم سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی مدتی است که در منطقه خجیر تهران شروع شده است. در این فصل علاوه بر بازیگران اصلی فصول گذشته، چند بازیگر جدید هم به جمع آنها اضافه شده‌اند. پیش از شروع تصویربرداری، مهدی فرجی تهیه‌کننده پروژه از حضور حسن معجونی و حمید‌رضا آذرنگ در این سریال خبر داده بود.

حالا به این جمع بیژن بنفشه‌خواه هم اضافه شده است. او با حضور در برنامه اینترنتی «معرکه» این خبر را داده و گفته ‌ در حال حاضر مشغول بازی در فصل چهارم سریال « نون.خ» است. این سریال در 30 قسمت به منظور پخش در ایام نوروز و رمضان سال 1402 تولید می‌شود. بنفشه‌خواه پیش از این در سریال‌های «دزد و پلیس»، «روزهای بد بدر» و… با آقاخانی همکاری کرده بود و «نون.خ» تازه‌ترین همکاری آنها محسوب می‌شود.

کدخبر: ۴۹۱۸۸۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر